پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : آمار والورده بهتر از گواردیولا در 60 بازی اول !

کد خبر : 87180  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 بهمن 1397
ارنستو والورده از گواردیولا در لالیگا آمار بهتری ثبت کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش MisterChip , ارنستو والورده در 60 بازی اول خود برای بارسلونا در رقابت لالیگا , آمار بهتری نسبت به پپ گواردیولا بدست آورده است .

 

تیم ارنستو والورده در 60 بازی موفق به کسب 143 امتیاز شده است . همچنین تیم او 159 گل نیز طی این مدت زده و این درحالیست که گواردیولا در 60 بازی اول خود 142 امتیاز کسب کرد و تیم او 158 گل زد .

 

هر دو مربی در فصل اول خود در بارسلونا موفق به قهرمانی در لالیگا شدند . با این حال پپ در 2008/09 موفق به کسب 5 جام شد درحالی که والورده 3 جام لالیگا , کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا را بدست آورد .

 

تیم والورده در فصل دوم نیز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و خود را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل رئال مادرید آماده میکند درحالی که بارسلونای گواردیولا در سال 2010 در دور 1/8 نهایی کوپا دل ری حذف شد .

 

گواردیولا در فصل دوم خود از عنوان قهرمانی لالیگا دفاع کرد و با 3 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید به فصل پایان داد اما در فصل جاری رقیب اصلی بارسلونا اتلتیکو مادرید است که با توجه به تساوی دیشب بارسا برابر والنسیا احتمال دارد فاصله امتیازی این دو تیم به 3 امتیاز کاهش یافت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.