سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکلاسیکو بدون آمادگی 100 درصدی مسی و دمبله

کد خبر : 87182  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 بهمن 1397
چالشی مجدد برای ارنستو والورده

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا باید در شرایطی خود را برای مصاف چهارشنبه شب در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و پذیرایی از رئال مادرید آماده کند که دو ستاره خود را در آمادگی کامل برای این دیدار نمی بیند به صورتی که مسی پس از درد در ران پای خود در دیدار شب گذشته مقابل والنسیا در کنار در دسترس نبودن دمبله در تمرینات، معضلی برای ارنست والورده محسوب می شود.

 

درحالی که مسی با مصدومیت شب گذشته خود بابت ورود تیم پزشکی به درون زمین باعث نگرانی هواداران شد و این نگرانی تا دقایق پس از بازی نیز بابت مصاحبه والورده مبنی بر صورت گرفتن تست های پزشکی روی پای مسی برای صبح فردا بیشتر شد، ساعتی بعد رادیو های اسپانیایی به نقل از باشگاه صورت گرفتن تست های پزشکی امروز صبح را منتفی اعلام کردند به صورتی که آسیب دیدگی مسی جدی نیست و حتی می تواند امروز تمرین کند.

 

با این حال حتی اگر مصدومیت مسی جدی هم نباشد بازهم لئو برای الکلاسیکو در آمادگی 100 درصدی نخواهد بود و این در شرایطی است که عثمان دمبله نیز پس از سپری کردن دوران نقاهت 15 روزه خود هنوز به تمرینات تیم اضافه نشده و در آخرین گزارش، آ اس از بیماری دمبله خبر داده است.

 

والورده که سرنوشت رسیدن دمبله به الکلاسیکو را به دوشنبه و یا حتی سه شنبه یک روز قبل از الکلاسیکو موکول کرده به خوبی از عدم امادگی 100 درصدی دمبله برای این بازی بزرگ باخبر است و حالا باتوجه به روند بهبودی دو ستاره خود تا سه شنبه شب زمان اعلام لیست باید تصمیم نهایی را بگیرد.

 

با این حال والورده در همین فصل بدون دراختیار داشتن مسی موفق شد تا 5 بار دروازه رئال مادرید را در الکلاسیکوی رفت لالیگا باز کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.