پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی نیوکمپ به تعویض آلنا اعتراض کرد !

کد خبر : 87189  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 بهمن 1397
آلنا رضایت نیوکمپ را کسب کرد

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در دیدار شب گذشته مقابل والنسیا در سری جدید از سریال غافلگیری تعویض هایش از کارلس آلنا در پست هافبک راست در کنار آرتورو ویدال جلوتر از راکیتیچ به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد و توانست نمایشی عالی را برجای بگذارد تا جایی که وقتی در نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به آرتور داد، هواداران حاضر در نیوکمپ از این تصمیم والورده خوشحال نبودند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، نقشه حرارتی کارلس آلنا پس از بازی آقایی او را در میانه زمین به عنوان مرد کلیدی طراحی بازی بارسلونا نشان می دهد که با لیونل مسی در ارتباط بود و مسئولیت دراختیار گرفتن توپ و طراحی بازی تیم را برعهده داشت و همیشه به دنبالانتخاب بهترین گزینه جهت پا دادن بود که باعث شد 75 پاس صحیح و تنها 7 پاس اشتباه داشته باشد.

 

از همین رو مارسلینو سرمربی والنسیا بلافاصله پس از متوجه شدن اینکه کارلس آلنا مرد کلیدی طراحی بازی بارسلونا است و مسی در حاشیه قرار دارد، دستور پرس شدید روی او را صادر کرد تا از رسیدن توپ به هافبک رشد یافته در لاماسیا جلوگیری کند.

 

تمام مربیان آلنا در رده های سنی لاماسیا همواره از هوش و نبوغ بالای او حرف زده اند که شخصیتی همراه با جسارت دارد چون در دیدار شب گذشته زمانی که تیم با نتیجه 2-1 عقب بود در حضور مسی و سایر ستاره های تیم شوتی از فاصله دور روانه دروازه وانسیا کرد.

 

دیگر نشانه اهمیت و بازی خوب آلنا، کاهش یافتن توان تهاجمی تیم پس از خارج شدنش از زمین بازی بود که البته بی ارتباط با درد مسی از ناحیه ران نبوده اما به هر حال نبودن کارلس آلنا نیز تاثیر زیادی ایجاد کرد.

 

به همین دلیل به هنگام تعویض آلنا از روی سکوها لفظ "نههههههههه" شنیده شد و از سوی آن ها مورد تشویق قرار گرفت.

 

عملکرد آلنا:

65 دقیقه بازی

1 شوت در چارچوب

75 پاس صحیح

7 پاس اشتباه

4 قطع توپ

2 دریبل موفق

1 دریبل ناموفق

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.