پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه سوارز به دمبله برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان !

کد خبر : 87201  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 بهمن 1397
دمبله در این فصل هم جنجالی بوده و هم شگفت انگیز . سوارز معتقد است که عثمان باید از هم تیمی های خود چیزهایی را یاد بگیرد .

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا معقتد است دمبله پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را دارد .

 

دمبله در این فصل 13 گل زده است اما با این حال همه چیز برای او خوب پیش نرفت زیرا شایعات زیاد از رفتار غیرحرفه ای این بازیکن حکایت دارد - از تاخیر در تمرین گرفته تا اعتیاد او به شرطبندی !

 

سوارز در مورد عثمان گفت :

او جوان است و مردم زیادی به او گفتند " تو یک فوق ستاره میشوی و همه چیز عالی خواهد بود " اما واقعیت این است که او باید چیزهای زیادی یاد بگیرد . این اتفاق برای من هم رخ داد و من مجبور شدم در زمان حال زندگی کنم . کاری که من باید انجام دهم حمایت از عثمان است . در رختکن بازیکنان زیادی هستند که او میتواند از آنها یاد بگیرد .

 

هیچکس نمیتواند به عثمان یاد بدهد که چگونه به توپ ضربه بزند زیرا او اینکار را بلد است اما چیزهای دیگری مانند چگونگی کار برای آموزش به او وجود دارد . او برای بهبود نیاز به کار روزانه و یک روال دارد . واضح است که او بازیکنی است که کار خود را تازه آغاز کرده اما من فکر میکنم او در مسیری است که میتواند یکی از بهترین های جهان شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.