پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: برای فتح لیگ قهرمانان باید هر بازی در بالاترین سطح بود؛ به آینده فکر نمی کنم

کد خبر : 87213  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
مصاحبه مارک با اسپورت

اختصاصی بارسانیوز - مارک آندره تراشتگن دروازبان آلمانی بارسلونا که حالا باتوجه به مصدومیت یاسپر سیلسن 3 الکلاسیکوی پیاپی را در 1 ماه تجربه خواهد کرد در گفت و گو با اسپورت درخصوص مسایل مختلفی همچون لیگ قهرمانان و آینده خود حرف زد.

 

تراشتگن در خصوص وضعیت بد خط دفاعی در ابتدای فصل گفت:

تا پیش از 8 بازی اخیرمان در لالیگا می بردیم اما به خوبی دفاع نمی کردیم. مدافعان من تنها 4 نفر نیستند بلکه کل تیم باید دفاع کند. ما همیشه به صورت تیمی دفاع می کنیم و فکر می کنم که در بازی های اخیر به خوبی کار کرده ایم.

 

اولویت فتح لیگ قهرمانان؟

همه ما در مورد لیگ قهرمانان حرف می زنیم. خب هر فصل می خواهیم این عنوان را فتح کنیم اما می دانیم که دز زمان های مشخصی باید در بالاترین سطح خود قرار داشته باشیم و به همین دلیل است که باید آمادگی تیم حفظ شود تا بتوانیم به قله لیگ قهرمانان برسیم.

 

حذف در رم؟

آنچه که در رم اتفاق افتاد آسان نبود به ویژه روحی روانی. وقتی که شکست می خوریم سعی می کنیم از اشتباهات درس بگیریم تا دوباره تکرار نشود. هم اکنون فصل خوبی را می گذرانیم و می خواهیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. مقابل لیون بازی خواهیم و باید 100 درصد آماده باشیم تا فصل شگفت انیگزمان را رقم بزنیم.

 

آینده؟

در واقع در موردش زیاد فکر نمی کنم. من با بارسلونا قرارداد دارم و سه سال و نیم از آن باقی مانده است. می خواهم مثل همیشه کارم را به خوبی انجام دهم. آینده نامشخص است اما از بودن در بارسلونا خوشحالم. احساس خیلی خوبی دارم و خوشحالم.

 

مربی گری؟

نمی دانم چون در موردش فکر نکردم. نمی خواهم بگویم که دوست ندارم در کنار زمین سایر بازیکنان را هدایت کنم اما چیزهای غیر فوتبالی زیادی وجود دارد که به آن ها علاقه مندم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.