پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مستره: بازگشت نیمار خیلی خیلی بعید است؛ از تمدید با آلبا و والورده مطمئنیم

کد خبر : 87218  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
پول عامل انتقال فرنکی نبود و از تصمیم گریزمان ناراحتم

اختصاصی بارسانیوز - جوردی مستره نایب رئیس باشگاه بارسلونا پس از اتمام نقل و انتقالات ژانویه درخصوص وضعیت و اتفاقات باشگاه به گفت و گو نشست و به مانند بارتومئو از برنامه تمدید جوردی آلبا حرف زد.

 

اقدام های شخصی بارتومئو در جذب بازیکنان غیر معمول نیست؟

به فرنکی خیلی علاقه داشتیم و باشگاه های بزرگی نیز به دنبالش بودند مثل تودیبو اگرچه که تودیبو کمتر شناخته شده بود. ما نمی توانستیم از نظر مالی با پاری سن ژرمن و سیتی رقابت کنیم و باید از مزیت های دیگری استفاده می کردیم. تصمیم گرفتیم از تمام ظرفیت خودمان استفاده کنیم اگرچه که فرنکی به ما گفته بود دوست دارد در بارسلونا بازی کند اما صحیح است که بابت پیشنهادات مردد شده بود.

 

ترس از دست دادن پول؟

بله درست مثل سایر بازیکنانمان. اگر فقط پول بود، در این صورت فرنکی به بارسلونا نمی آمد. به همین دلیل باید بگویم که جذب او حاصل موفقیت ساختاری باشگاه بود و باعث افتخارمان است.

 

فرنکی چطور متقاعد شد؟

از سختار باشگاه،شهر، سبک بازی، بازیکنان، استادیوم و کیفیت لالیگا حرف زدیم و اینکه برای فتح همه جام ها تلاش می کنیم و اینکه همه چیز پول نیست.

 

جذب فرنکی چه روزی نهایی شد؟

همان روز معارفه موریو

 

برای ساختن تیمی برای آینده در تلاش هستید؟

طبیعی است چون هیچ بازیکنی ابدی نیست و اینجاست که باید دست به کار شویم و با جذب بازیکنان آینده دار وضعیت را مدیریت کنیم.

 

نگرانی از دستمزد سنگین؟

نگران نیستم چون در سال 2010 وقتی وارد باشگاه شدیم درآمد سالیانه ما 500 میلیون یورو هم نبود اما حالا به 1 میلیارد رسیده است. قطعا در اختیار داشتن بهترین های جهان و تمدید با آن ها هزینه بر است. با این حال نزدیک به 80 درصد درامد صرف پرداخت دستمزد باشگاه می شود.

 

نیاز به فروش بازیکنی بزرگ برای کاهش دستمزد؟

در زمان مناسبش باید بحث شود. الان زمان حرف زدن در مورد قهرمانی هاست.

 

تمدید والورده؟

محدودیتی از نظر زمان تعیین نشده و مطمئن هستم که به توافق خواهیم رسید نشست خواهیم داشت و حرف خواهیم زد.

 

قرعه رئال در جام حذفی؟

قرعه ای عالی بود. بازی با رئال را به صورت رفت و برگشت تا تک بازی فینال ترجیح می دهم البته که دوست دارم بازی برگشت در نیوکمپ باشد.

 

فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و رئال؟

خیلی دوست دارم این اتفاق رخ دهد و البته که قهرمان شویم. اگرچه که باید بگویم که در فینال دیگری قرار داریم و ک بار دیگر سطح بالای لالیگا ثابت شده است و اینکه بهترین لیگ اروپاست.

 

تمایل نداشتن والورده به استفاده از بازیکنان آکادمی؟

درست نیست چون او از باشگاهی به اینجا آمده که روی آکادمی خود وابسته بوده است ولی با این حال اهمیت بارسلونا را نیز درک می کند و می داند اینجا کجاست. او می داند که باید بهترین ها را دراختیار داشته باشد و اگر در لاماسیا موجود باشد استفاده خواهد کرد و در غیر اینصورت باید بهترین ها را جذب کنیم که البته باید با فلسفه بارسلونا همخوانی داشته باشند. اگر قرار است در این خصوص ریسک کنیم باید خیلی فکر کنیم چون در هر پست بهترین ها را داریم و جایگزین کردنشان دشوار است. ماموریت تیم دوم در این فصل صعود از دسته دوم به دسته اول است.

 

خروج بازیکنان از لاماسیا؟

تلاش های لازم را برای بازیکنانی که فکر می کردیم باید بمانند انجام داده ایم اما درنهایت جلوی بازیکنی که می خواهد برود را نمی شود گرفت که به دلایل مالی چنین تصمیمی می گیرند که مسلما تقصر انها نیست و در بسیاری از موارد تصمیم مدیر برنامه هایشان است. درب خروج برای کسانی که نمی خواهند بمانند باز است. همین طور برای بازیکنان تیم اصلی. خیلی از بازیکنان هم دوست دارند حتی با ضرر کردن از نظر مالی به اینجا بیایند مثل دی یانگ و تودیبو

 

بازگشت نیمار؟

پدرش روی دریافت حق پاداش نقشی دوگانه را بازی می کرد که خوشبختانه در زمان مناسب متوجه شدیم. از نظر فوتبالی شکست بزرگی بود چون یکی از بهترین بازیکنان جهان را از دست دادیم اما فکر می کنم بارسلونا نباید به او اجازه بازگشت دهد. باتوجه به شرایط خیلی خیلی خیلی بعید است که نیمار دوباره پیراهن بارسلونا را برتن کند.

 

چه شرایطی؟

اول اقتصادی و دوم بابت رئیس پاری سن ژرمن که نمی فروشد.

 

تماس پدر نیمار با بارتومئو صحت دارد؟

نمی دانم. فکر نمی کنم این اتفاق رخ داده باشد اما می دانم که اطرافیان نیمار به ما گفته اند که دوست دارد دوباره در بارسلونا بازی کند.

 

نپیوستن گریزمان به بارسلونا؟

از این اتفاق ناراحت شدم.

 

تمدید آلبا؟

می خواهم به کار با او برای سال های بیشتری ادامه دهیم و در تلشا برای تمدید قراردادش هستیمم و وظیفه ما این هست که بهترین پیشنهاد را ارائه دهیم.

 

وضعیت راسل؟

آنچه که در قبالش رخ داده شرم آور است.

 

سرنوشت پس از اتمام ریاست بارتومئو؟

وقتی بارتومئو در سال 2021 ریاستش تمام شود من نیز با او خواهم رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.