پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش احتمال انتقال تیمو ورنر به بارسلونا : رئیس لایپزیگ علاقه ای به لیورپول ندارد !

کد خبر : 87226  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
رالف رنجنیک رئیس باشگاه لایپزیگ در خصوص پیوستن تیمو ورنر به لیورپول تردید دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - تیمو ورنر در تابستان مورد علاقه باشگاه های بزرگ اروپا از جمله بارسلونا و لیورپول بود اما با این حال رئیس باشگاه لایپزیگ این تیم معتقدند شاید لیورپول گزینه خوبی برای این مهاجم نباشد .

 

کلوپ به شدت به این بازیکن علاقه مند است اما رئیس لایپزیگ با توجه به شرایط نبی کیتا به تیمو ورنر توصیه کرد راهی لیورپول نشود .

 

او گفت :

کیتا در باشگاه ما بازیکن مهمی بود اما او در لیورپول هنوز در حال مبارزه برای بدست آوردن جایگاه است . تاکنون او بازیکنی نبوده که در اینجا بود . باید محیط اطراف تیمو درست باشد و در اینجا هست .

 

در همین حال لایپزیگ تلاش میکند تا تیمو ورنر را از دست باشگاه های بزرگ حفظ کند . گفته میشود مسئولان این باشگاه قصد دارد قرارداد جدیدی با دستمزد 2 برابری به این بازیکن پیشنهاد کنند .

 

 

رنجنیک افزود :

ما میدانیم که در اینجا محدودیت های مالی داریم و میدانیم که او در تیم دیگری میتواند دستمزد بیشتری بگیرد اما تلاش خود را میکنیم تا او برای ادامه دوران خود نیز اینجا بماند . شرایط مالی عامل تعیین کننده در این تصمیم نخواهد بود بلکه شرایط ورزشی است .

 

او میداند که در این تیم بسیار محبوب است و نزد مربی و طرفداران نیز محبوبیت زیادی دارد . او بازیکن بزرگی است و یکی از مهاجم های خوب بوندسلیگا است . من امیدوارم در یک و نیم فصل باقی مانده از قراردادش در نهایت او بماند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.