پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن : از " فاجعه رم " درس گرفتیم

کد خبر : 87230  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا باید برای قهرمانی در چمپیونزلیگ در بهترین فرم خود باشد . او گفت که از اشتباه فصل گذشته درس گرفته اند و از پیشرفت خط دفاعی تیم در طول فصل جدید خوشحال است .

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن در مصاحبه با اسپورت در مورد فتح لیگ قهرمانان و درسی که مقابل رم گرفتند گفت . بارسلونا در این فصل در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در نیمه نهایی کوپا دل ری نیز حضور دارد اما اولویت باشگاه کسب قهرمانی اروپا است .

 

مارک گفت :

بله مانند هر سال برای همه همینطور است . ما میخواهیم خوب بازی کنیم و باید شانس هم در کنارش داشته باشیم اما ما میدانیم که لازم است در بهترین فرم باشیم . این بسیار مهم است برای اینکه باید در لحظات مهم لیگ قهرمانان در فرم خوبی باشیم .

 

خیلی چیزها . آنچه برابر رم اتفاق افتاد به خصوص از نظر ذهنی اصلا آسان نبود . وقتی ما حذف شدیم سعی کردیم تا از اشتباهات درس بگیریم تا آن را تکرار نکنیم . حالا در فصل جدید هستیم و میخواهیم تا حد ممکن خوب کار کنیم . ما باید برابر لیون بازی کنیم و میدانیم که باید 100 درصد باشیم تا به هدف بزرگ خود در فصل برسیم .

 

ما در این فصل عملکرد دفاعی خوبی نداشتیم و قبل از 8 بازی اخیر تنها در 4 بازی دروازه ام بسته ماند اما این مشکل تمام تیم است . ما باید همیشه به عنوان یک تیم دفاع کنیم و من فکر میکنم در بازی های اخیر خوب کار کرده ایم .

 

مارک در مورد عملکردش نیز گفت :

من در مورد عملکردم در زمین متقاعد شده ام - گاهی اشتباه میکنم اما به معنای این نیست که دروازه بان بدی هستم . من قصد دارد تا همچنان کار کنم و به رشد ادامه میدهم . از عملکردم خوشحالم . در لیگ قهرمانان اگر خوش شانس باشید توپ به تیرک دروازه برخورد میکند . این اتفاقات در فوتبال رخ میدهد .

 

مارک توضیح داد چرا اکنون نسبت به اوایل فصل ریسک کمتری روی توپ در بازی با پا میکند :

هر بار که من به زمین میرم , من بدنبال یک راه حل برای تیم هستم و این آسان نیست . من به تک تک بازیکنان تیم اعتقاد دارم اما به خودمم همینطور و در این سال ها یاد گرفته ام که برای هر تصمیم باید ریسک آن را محاسبه کرد . شما باید هر فصل در چیزی بهبود پیدا کنید . این البته به معنای آن نیست که هیچ اشتباهی نخواهم کرد اما به عنوان دروازه بان باید شما قوی باشید و این را در هر بازی نشان دهید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.