پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیبت مسی در 3 الکلاسیکو از 41 الکلاسیکوی اخیر

کد خبر : 87240  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 بهمن 1397
عاقبت 3 الکلاسیکو بدون مسی

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که هنوز تکلیف لیونل مسی برای حضور یا غیبت در الکلاسیکوی فردا شب مقابل رئال مادرید مشخص نیست و درحالی که انتظار می رود مسی به این دیدار برسد، اسپورت به بررسی سه الکلاسیکویی پرداخت که اعجوبه آرژانتینی در آن حضور نداشته است.

 

لیونل مسی در دوران حضور خود در تیم اصلی تنها 3 الکلاسیکو را از دست داده که هر سه مورد در لالیگا رخ داده است و حاصل ان 1 برد، 1 تساوی و 1 شکست بوده است.

 

آخرین الکلاسیکو بدون مسی به دیدار رفت این فصل لالیگا مربوط می شود که بارسلونا 5-1 از سد رئال مادرید گذشت که مسی بابت مصدومیت آرنج مقابل سویا این بازی را از دست داده بود.

 

دومین دیدار الکلاسیکو بدون مسی به 23 دسامبر 2007 یعنی حدودا 11 سال قبل باز می گردد که در زمان هدایت بارسلونا توسط فرانک ریکارد بود که رئال مادریددر نیوکمپ به پیروزی 1-0 دست یافت.

 

اولین الکلاسیکویی که مسی در آن حاضر نبود به فصل 2005/06 باز می گردد که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. مسی از 19 نوامبر 2005 تنها 3 الکلاسیکو را از دست داده است.

 

مسی در 6 بازی کوپا دل ری در تمام دقایق حضور داشته است. همچنین 2 بازی در لیگ قهرمانان و 6 بازی در سوپر کاپ اسپانیا بازی کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.