پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توافق اولیه بارسلونا با آلبا برای تمدید در نشست جدید

کد خبر : 87241  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 بهمن 1397
تمدید آلبا در اولویت برنامه مدیریتی باشگاه

اختصاصی بارسانیوز - پس از اتمام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تمدید جوردی آلبا در اولویت برنامه مدیران بارسلونا قرار گرفته به صورتی که طبق گزارش موندو دیپورتیوو، نشست جدیدی بین نماینده این مدافع با باشگاه برگزار شده که دو طرف بر سر مدت قرارداد به توافق رسیده اند.

 

طبق گزارش، ویسنته فورس نماینده جوردی آلبا نشستی را با باشگاه بارسلونا در هفته گذشته میلادی (دوشنبه تا یکشنبه) برگزار کرده که در ان جهت تمدید تا سال 2024 به مدت 5 ساله به توافق رسیده اند در شرایطی که قرارداد فعلی آلبا تا 2020 اعتبار دارد.

 

جوردی آلبا که 21 مارس یعنی 1 ماه و نیم دیگر 30 ساله خواهد شد در قرارداد جدید می تواند تا 35 سالگی در بارسلونا بازی کند. در شرایطی که پیشنهاد نخست بارسلونا 3 ساله به اضافه فصل جاری بود اما در گفت و گوی ویسنته با بارتومئو روی قرارداد 5 ساله موافقت شده است.

 

با این حال دو طرف باید بر سر میزان دستمزد به توافق برسند که نماینده او اعتقاد دارد باید افزایش قابل توجهی در دستمزد جوردی صورت بگیرد و باشگاه بارسلونا نیز  از اهمیت این موضوع باتوجه به علاقه منچستر یونایتد و یوونتوس برای جذب مدافع خود اطلاع دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.