پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ممکن نبودن رسیدن اومتیتی به بازی با لیون

کد خبر : 87290  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 بهمن 1397
روند کند درمان زانو

اختصاصی بارسانیوز - ساموئل اومتیتی که با سرپیچی از عمل جراحی زانوی خود در ابتدای فصل پس از یک دوره درمان مراقبتی و بازگشت به میادین، پس از دیدار با اتلتیکو مادرید تاکنون هنوز به میادین باز نگشته، شخصا قصد دارد تا برای دیدار 30 بهمن در لیون بازی کند که کادر پزشکی بارسلونا این را امکان پذیر نمی بیند.

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا، ساموئل اومتیتی به دیدار با المپیک لیون تیم سابق خود نیز نخواهد رسید در شرایطی که از آن زمان نتها 3 ماه تا انتهای فصل فرصت باقی خواهد بود و می توان گفت که اومتیتی تقریبا این فصل را از دست داده است.

 

اومتیتی باتوجه به اینکه در 17 سالگی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود به همین دلیل از جراحی مجدد سرپیچی می کند و حتی برای درمان غضروف خود به مدت 3 هفته به دوحه قطر و کمپ اسپایر رفت ولی پس از بازگشت نیز هنوز پس از گذشت 1 ماه و نیم به میادین بازنگشته است.

 

طبق گزارش، اومتیتی علی رغم پا به توپ شدن در دور جدید مرحله درمانی اما روند پیشرفت درمانش به کندی پیش رفته و علی رغم همراهی کادر پزشکی از درخواست بیگ سام برای ادامه درمان مراقبتی به نظر می رسد که دیر یا زود باید زانوی خو را عمل کند چون بازگشت مجدد اومتیتی به میادین تضمینی برای رهایی کامل او از مصدومیت نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.