پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سولاری : وقتی مسی توپ را میگیرد زمین به لرزه در می آید . ای کاش لئو در رئال مادرید بود !

کد خبر : 87294  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 بهمن 1397
مسی به الکلاسیکوی امشب رسید اما اینکه او در ترکیب اصلی قرار میگیرد یا نه مشخص نیست .سولاری در اولین چالش الکلاسیکویی خود باید با کسی مقابله کند که همواره او را ستایش کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - فلورنتینیو پرز رئیس رئال مادرید 3 روز پس از شکست 5-1 تیمش مقابل بارسلونا در نیم فصل اول اقدام به اخراج جوآن لوپتگی کرد و سپس سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی جدید معرفی شد .

 

سولاری قبلا مدتی در رسانه ها مشغول به فعالیت بود و در مورد مسی و رونالدو صحبت های جالبی را مطرح کرد . در آستانه اولین الکلاسیکوی سولاری به عنوان سرمربی رئال مادرید نگاهی به صحبت های این سرمربی پیش از هدایت لوس بلانکوس خواهیم داشت .

 

بخشی از گفتگوی سولاری در مورد مسی و رونالدو :

کریستیانو بهترین بازیکن جهان است زیرا مسی ورزش دیگری انجام میدهد ( مسی در سطح دیگری است ) . ثبات او باورنکردنی است . تقریبا فرازمینی !

 

سولاری یک بار نیز در سال 2012 این تحلیل فلسفی را در گفتگو با ال پاس داشت :

گلزنی به معنای واقعی در ذات مسی است , همانند طوفان , رعد و برق و پدیده های جوی است . هر بار که مسی توپ را میگیرد , زمین به لرزه در می آید . همه ساکت میشوند و مربیان رقیب سر خود را پایین می آورند و شانه های خود را بالا میبرند و دستان خود را در جیب میگذارند . مانند این است که کسی رعد و برق را دیده باشد و هیچ انتخابی نداشته است . چند ثانیه طول میکشد و سپس صدای گل شنیده میشود .

 

سولاری در سال 2016 نیز در مورد هموطن خود مسی گفت :

باعث ناراحتی است که او بازیکن بارسلونا است . او باید در رئال مادرید باشد . باشگاه ( رئال ) بهترین ها را میخواهد و افسوس که با وجود داشتن بازیکن خوب , مسی را ندارد .

 

گفتنی است در سال های گذشته رئال مادرید مربیانی که در الکلاسیکو نتایج ضعیفی میگیرند را اخراج میکند و میتوان گفت 2 الکلاسیکوی کوپا دل ری در این مقطع از فصل به نوعی از بدشانسی سانتیاگو سولاری بوده است . آیا سرنوشت بنیتز و لوپتگی در انتظار مربی آرژانتینی رئال است ؟ خواهیم دید !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.