پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: کارت زرد دوم و اخراج راموس واضح بود

کد خبر : 87322  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 بهمن 1397
پیکه اعتقاد به اخراج راموس دارد

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که هواداران بارسلونا و رئال مادرید نسبت به قضاوت متئو لاهوز در الکلاسیکوی شب گذشته نگرانی داشتند اما شب گذشته از نظر جنجال قضاوت داوری صحنه خاصی بابت اعتراضات شدید بازیکنان نداشت و به اعتقاد پیکه علی رغم دو صحنه مشکوک شب آرامی سپری شد.

 

جرارد پیکه در مصاحبه پس از بازی درخصوص قضاوت لاهوز به پنالتی کارواخال روی کوتینیو و اخراج نشدن راموس اینگونه اشاره داشت:

با قضاوت متئو لاهوز به صورت کلی شب آرامی سپری شد هرچند که در مورد خطای پنالتی کارواخال روی کوتینیو شنیدم که به شخصه ان صحنه را ندیدم اما کارت زرد دوم راموس واضح بود.

 

جرارد پیکه درخصوص کارت زرد دوم راموس به خطای از پشت راموس روی آرتور اشاره داشت که متئو لاهوز به او کارت زرد دوم را نشان داد.

 

پیکه همچنین درخصوص بازی نیز گفت:

آن ها از ابتدای بازی فشار زیادی روی ما آوردند تا مجبورمان کنند مرتکب اشتباه شویم و توپ را از دست دهیم اما اینکه رئال کنترل بازی را در دست داشته یک توهم است چون تراشتگن واکنشی در دروازه نداشت.

 

پیکه درخصوص عملکرد خودش نیز گفت:

در سطح فردی از خودم خیلی لذت می برم. هدف از ترک تیم ملی این بود که خودم را در اختیار بارسلونا قرار دهم. خیلی راحتم و امیدوارم تا پایان سطح در همین سطح ادامه دهم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.