پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام روحیه بخش والورده و بازیکنان به کوتینیو

کد خبر : 87342  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 بهمن 1397
هافبک برزیلی مورد احترام دیگر بازیکنان تیم است و رختکن کاملا از او حمایت میکند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , اینکه کوتینیو با بهترین فرم خودش فاصله زیادی دارد یک راز نیست و در رختکن نیز همه در مورد شرایط سخت این بازیکن میدانند . بازیکن برزیلی غمگین است و اعتماد به نفس او کمتر شده اما او حمایت کامل هم تیمی ها و کادر مربیگری را احساس میکند .

 

آنطور که اسپورت مدعی شده کارکنان باشگاه به کوتینیو اعتقاد دارند و بازیکنان نیز متقاعد شده اند او به زودی در مسیر مناسب قرار میگیرد .

 

هیچکس برای کوتینیو حوله پرتاب نمیکند ( اشاره به اینکه کسی از کوتینیو ناامید نشده ) . کاملا برعکس است زیرا هم تیمی هایش بر این باور هستند که این بازیکن دوباره با کفش هایش جادو خواهد کرد .

 

 

صحنه ای که پس از گلزنی همه کوتینیو را در آغوش میگیرند تکرار میشود . با وجود اینکه او روی فرم نیست اما به خوبی مشخص است که ارنستو والورده و همکارانش به او اعتماد دارند و فرصت مناسب را در اختیارش قرار میدهند . آنها از این بازیکن خواسته اند صبور باشد و شکیبایی به خرج دهد زیرا جادوگر دوباره جایگاهش را پیدا میکند و از کلاه سحرآمیز او چیزهای زیادی بیرون خواهد آمد .

 

مربی والورده

در حال حاضر با وجود ناشناخته بودن تمام مراحل بازگشت کوتینیو , مربی والورده به عنوان فرمانده تیم به او اعتماد کامل دارد و دقایق بازی او نیز این را نشان میدهد و رختکن نیز با این تصمیم او موافق است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.