پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پرونده سرخوردگی کوتینیو (+ عکس)

کد خبر : 87353  |  زمان ارسال : جمعه 19 بهمن 1397
اعمال فشار اسپورت روی کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن فیلیپه کوتینیو یک بار دیگر روی ستاره برزیلی بارسلونا برای بازگشت به بهترین فرم خود فشار آورد و به بررسی دلایل افت و سرخوردگی او با تیتر پرونده یا وضعیت کوتینیو پرداخت.

 

علی رغم سر و صدای رسانه ای بسیار بر سر انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه برای پر کردن جای نیمار اما این ستاره برزیلی انتظارات را برآورده نکرده و به نوعی هواداران بارسلونا کلافه شده اند در شرایطی که به نظر می رسد دمبله درحال حاضر جای نیمار را پر کرده است.

 

دمبله در نیم فصل دوم فصل گذشته 10 گل در 22 بازی در 1483 دقیقه بازی به ثمر رساند و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرد که در پست های هافبک چپ و هافبک راست در سیستم 2-4-4 بازی می کرد.

 

 

کوتینیو فصل جاری را نیز با گل مقابل آللاوس به خوبی آغاز کرد اما هم اکنون با انجام 32 بازی در فصل جاری دو گل کمتر از فصل قبل به ثمر رسانده و در کنار 8 گل، 5 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

 

اسپورت همچنین فشار جایگزین اینیستا بودن و عملکرد فوق العاده دمبله را به عنوان تاثیرگذار ترین عوامل فشار روی دمبله معرفی کرده است به صورتی که دمبله فرصت بازی در هر دو جناح را وینگر چپ و راست را از کوتینیو گرفته و آرتور نیز انتخاب نخست والورده برای پست هافبک تهاجمی چپ است.

 

با این حال هم اکنون کوتینیو نیز از فرصت هایی که در نبود مسی و دمبله داشته استفاده نکرده است و درون زمین با زدن شوت های مکرر برای گلزنی سردرگم نشان می دهد و به نوعی نشان از کاهش اعتماد به نفس او دارد که در نتیجه بازیکنان حریف در درون زمین نیز با آگاهی از توانایی شوترنی او، مهارش می کنند که همه این ها به ناامیدی او منجر شده است که از چهره او درون زمین نیز کاملا مشخص است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.