پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مالکوم : گلی که به رئال مادرید زدم را 100 بار تماشا کردم . آینده ام ؟

کد خبر : 87366  |  زمان ارسال : جمعه 19 بهمن 1397
میخواهم در بارسلونا بمانم اما ( اگر شرایط مناسب نباشد ) نمایندگان من بهترین تصمیم را خواهند گرفت

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکن 21 ساله بارسلونا در یکی از مهمترین بازی های فصل موفق به گلزنی شد . با گل او بازی رفت الکلاسیکو با تساوی 1-1 به پایان رسید . این بازیکن میگوید قصد ندارد با وجود اینکه فرصت کمی در نیوکمپ دارد این تیم را ترک کند .

 

مالکوم در تابستان تحت شرایط عجیبی به نیوکمپ پیوست زیرا او در حال انتقال به آ.اس رم بود اما با ورود بارسلونا به مذاکرات , همه چیز تغییر کرد و هواپیمای او به جای ایتالیا در اسپانیا فرود آمد .

 

این بازیکن جوان در مجموع برای بارسلونا 529 دقیقه در 14 بازی به میدان رفته است .

 

این دقایق کم بازی باعث شده تا رسانه های مختلف شایعه خروج او از بارسلونا را بارها مطرح کنند درحالی که مالکوم نظر دیگری دارد .

 

او گفت :

من گلی که ( به رئال مادرید ) زدم را 100 بار تماشا کرده ام و واقعا خوشحالم که شرایط بازی اینگونه پیش رفت و با گلزنی ام همراه شد . بازی مقابل رئال مادرید همیشه دشوار است . این یک بازی بزرگ است . ما در حال باخت بودیم درحالی که این را نمیخواستیم اما ما موفق شدیم همه چیز را تغییر دهیم و کار ( حضور در فینال ) به برنابئو کشیده شد .

 

من قراردادی 4.5 ساله دارم و میخواهم در بارسلونا موفق شوم . من سعی میکنم تمام توانم را برای کسب جام ها بگذارم و به تیم کمک کنم . من میتوانم چیزهای بیشتری به بارسلونا اضافه کنم . آینده ام در دست نمایندگانم است و آنها من سعی میکنند بهترین تصمیم برای من بگیرند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.