پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملیات دفاع چپ با مندی، فیلیپه و جونیور (+ عکس)

کد خبر : 87381  |  زمان ارسال : شنبه 20 بهمن 1397
مند در صدر گزینه های بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن فرلاند مندی از او به عنوان انتخاب شماره 1 باشگاه بارسلونا جهت خرید در پست دفاع چپ برای جانشینی جوردی آلبا نام برد که فیلیپه لوئیس 33 ساله و جونیور فیرپو 22 ساله دو گزینه دیگر محسوب می شوند.

 

طبق گزارش منتشر شده، باشگاه بارسلونا پروند جذب یک مدافع چپ جهت تقویت تیم در این پست را از هم اکنون باز کرده و در اولویت خرید قرار داده است که فرلاند مندی به عنوان یکی دیگر از محصولات بازار فرانسه توسط اریک آبیدال برای بارسلونا درنظر گرفته شده و مندی 23 ساله از لیون نیز عشق اریک آبیدال را دراختیار دارد.

 

فرلاند مندی که به زودی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا مصاف خواهد داشت در طول فصل جاری چندین بار توسط مدیران بارسلونا زیرنظر گرفته شده که گزارشات از روند تکامل و بازی او مثبت بوده که با قدرت بدنی و سرعت بالا هم در دفاع و هم در حمله نقشی پر رنگ در لیون دارد تا جایی که حتی اولین بازی خود در تیم ملی فرانسه را نیز در فصل جاری انجام داد و در 20 بازی از 23 بازی فصل لیون نیز حضور داشته و در لیگ قهرمانان نیز حتی 1 دقیقه را هم از دست نداده است.

 

مندی نیز اخیرا در مصاحبه با فرانس فوتبال درخصوص بازی مقابل بارسلونا گفت:

عملکردم مقابل بارسلونا می تواند درب نیوکمپ را به روی باز کند؟ خواهیم دید. اینگونه مسابقات می تواند چهره من را در سطح فوتبالی بیشتر مشخص کند و همچنین اجازه می دهد که سطح خودم را درست بدانم.

 

 

اون همچنین در مصاحبه با Le Parisien درخصوص انتقال به پاری سن ژرمن گفته بود:

با کمال احترام، باشگاهی نیست که رویای بازی در آن را داشته باشم

 

از طرفی رابطه خوب اریک آبیدال با باشگاه لیون و همچنین رابطه خوب دو باشگاه به ویزه ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه فرانسوی که پیش از این انتقال اومتیتی را رقم زد می تواند کلید موفقیت بارسلونا در راه جذب مندی باشد.

 

با این حال، مندی تنها گزینه بارسلونا نیست و فیلیپه لوئیس 33 ساله که در فصل پایانی قرارداد خود با اتلتیکو مادرید به سر می برد و می تواند رایگان جذب شود.

 

جونیور فیرپوی 22 ساله از باشگاه بتیس نیز دیگر گزینه بارسلونا است که بارسلونا برای جذب این مدافع 22 ساله رابطه خوبی با باشگاه بتیس بابت نقل و انتقالات اخیر خود دارد به ویژه سرا فرر مدیر ورزشی رئال بتیس که البته جونیور با تمدید تابستانی دارای بند آزادسازی 50 میلیون یورویی است که البته بارسلونا می تواند با ورود میراندا به قرارداد از هزینه انتقال بکاهد چون بتیس در تابستان به جذب میراندا علاقه مند بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.