پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توهم مارکا؛ بارسلونا به فروش کوتینیو فکر می کند !

کد خبر : 87390  |  زمان ارسال : شنبه 20 بهمن 1397
تسلیم شدن تابستانی !

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که فیلیپه کوتینیو حمایت کامل ارنستو والورده، بارتومئو، اعضای هیات مدیره و همچنین بازیکنان را علی رغم فرم نامطلوب خود دراختیار دارد اما مارکای مادرید در گزارشی اعلام کرد که بارسلونا دیگر پیشنهادات رسیده برای فیلیپه کوتینیو را رد نخواهد کرد و در صورتی که کوتینیو تا انتهای فصل به همین روند ادامه روند، بارسلونا به فروش تابستانی او تن خواهد داد!

 

فیلیپه کوتینیو که با تلاش شخصی و حتی پرداخت بخشی از هزینه انتقال خود راهی بارسلونا شده، علی رغم سرخوردگی از عملکردش اما همچنان مصمم به تغییر وضعیت است چون درخواست پنالتی او از مسی در دیدار برگشت مقابل سویا با پذیرفتن مسئولیت سنگین گل کردن آن در بازی برای کامبک، اثبات این ادعاست.

 

علی رغم مصدومیت عثمان دمبله، کوتینیو بجز با با سویا موفق به استفاده از این فرصت نشده و هم اکنون نیمکت نشینی مجدد او به محض رهایی کمل دمبله از مصدومیت محتمل به نظر می رسد که مارکا به همین دلیل با اعلام فرو رفتن کوتینیو زیر سایه هزینه خرید خود از خروج تابستانی او حرف زده است.

 

مارکا با مقصر دانستن کوتینیو روی گل دوم والنسیا در جریان تساوی 2-2 و خارج شدنش از زمین در دیدار الکلاسیکو، به نارضایتی والورده از عملکرد کوتینیو اشاره داشته که نه تنها در از تدافعی انتظارات را برآورده نمی کند بلکه در فاز تهاجمی نیز فاقد زهر لازم است.

 

با این حال کوتینیو برای رهایی از فشار رسانه ها که روز گذشته توسط ایندیپندنت به چلسی لینک شد باید در اسرع وقت وضعیت را تغییر دهد که دراین راستا هریستو استویچکوف اسطوره باشگاه نیز به او توصیه کرد که تنها از بازی برای بارسلونا لذت ببرد و به چیز دیگری حتی خروج از بارسلونا فکر نکند.

 

با این حال بعید به نظر می رسد که حتی با ادامه دار بودن روند فعلی کوتینیو تا انتهای فصل، فیلیپه تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.