پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر های خوب و بد برای والورده

کد خبر : 87399  |  زمان ارسال : شنبه 20 بهمن 1397
اومتیتی به تمرین بازگشت , آرتور مصدوم شد ...

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد برای والورده وجود دارد . خبر خوب برای والورده بازگشت اومتیتی به تمرینات بوده است اما خوشحالی ارنستو دوام چندانی نداشت زیرا خیلی زود متوجه شد که آرتور ستاره جوان تیمش مصدوم شده است .

 

انتظار میرود آرتور که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده حداقل 4 هفته از میادین دور باشد - او یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در هفته های اخیر بوده است .

 

آرتور 22 ساله بازی رفت با لیون در لیگ قهرمانان اروپا را از دست میدهد و در مورد حضورش در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید تردید وجود دارد .

 

 

از طرفی اومتیتی در جلسه تمرینی حضور داشت و انتظار میرود او به زودی به میادین بازگردد . مدافع فرانسوی ممکن است تنها یک بازی برابر تیم سابق خود لیون انجام دهد - احتمال دارد به بازی برگشت با تیم فرانسوی برسد .

 

بازگشت اومتیتی برای والورده بسیار دلپذیر خواهد بود زیرا باعث میشود گزینه های مربی برای پست دفاع وسط به 5 بازیکن برسد .

 

جیسون موریو و ژان کلر تودیبو در ژانویه به بارسلونا پیوستند اما انتظار نمیرود بازی های زیادی در این فصل به آنها برسد .

 

اما در همه پست های دفاعی والورده خوشحال نیست زیرا در همین حال جوردی آلبا هیچ نیمکت مناسبی ندارد و سرجی روبرتو و نلسون سمدو مجبور هستند در مواقع ضروری به جای آلبا بازی کنند - با این حال به نظر میرسد مدافع پرتغالی برای نیمکت آلبا گزینه بهتری نسبت به روبرتو باشد .

 

با توجه به اینکه راکیتیچ و بوسکتس بازیکنان غیرقابل جایگزین در ترکیب های والورده هستند با مصدومیت آرتور حالا یک جای خالی در خط هافبک به وجود آمده و بازیکنانی نظیر ویدال , کارلس آلنا و کوتینیو باید برای این جای خالی رقابت کنند .

 

با بازگشت دمبله از مصدومیت حالا کوتینیو نیز نمیتواند در کنار سوارز و مسی در خط حمله ظاهر شود و این درحالیست که مالکوم نیز برابر رئال مادرید بسیار درخشان ظاهر شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.