سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: وضعیت مسی پس از تمرین مشخص می شود؛ کوتینیو می تواند جای آرتور را پر کند

کد خبر : 87400  |  زمان ارسال : شنبه 20 بهمن 1397
هر بازی در سن مامس دشوار است

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 23 لالیگا در سن مامس جدید مهمان شاگردان سابق ارنستو والورده در تیم اتلتیک بیلبائو خواهد بود که ارنستو والورده در کنفرانس خود قبلاز بازی حاضر شد.

 

ارنستو والورده درخصوص مصاف با تیم سابق خود بیان کرد:

هر بازی در سن مامس پیچیده است. از نحوه و شیوه بازی آن ها آگاهیم. ایمگونه بازی ها تحت فشار شدید هواداران در استادیوم قرار می گیرد. همچنین بیلبائو نیز پرس شدیدی می کند. بنابراین یکی از زیباترین و دشوارترین دیدارهای فصل خواهد بود.

 

رسیدن مسی؟

پس از تمرین امشب مشخص خواهد شد. پس از تمرین تصمیم خواهیم گرفت. در کوپا دل ری مقابل رئال روی او ریسک نکردیم و وضعیت مشابهی برای دیدار با سن مامس وجود دارد. اگر 100 درصد آماده باشد بازی خواهد گرد اگرنه که تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

 

مصدومیت آرتور و جایگزین؟

خب بازیکنی را از دست داده ایم که مالکیت توپ را برایمان ضمانت می کرد اما خب این برای دومین بار در فصل جاری است که آرتور را نداریم و پیش از این تجربه اش را داشته ایم و بازیکنانی دیگری چون آلنا و ویدال را دراختیار داریم که آلنا کمی بیشتر تهاجمی است و ویدال که کلا سبک بازی متفاوتی دارد. همین طور کوتینیو و بازیکنانی از تیم دوم داریم. خواهیم دید.

 

دربی مادرید؟

هر نتیجه ای که رخ دهد ما باید بازی خودمان را پیروز شویم. هرچه که در آن بازی رخ دهد تاثیرش روی ما باید صفر درصد باشد. برایمان مهم نیست چه اتفاقی رخ می دهد.

 

تمرین گروهی اومتیتی؟

او دیروز تنها بخشی از تمرینات را انجام داد و گام به گام درخصوص او پیش خواهیم رفت.

 

دمبله؟

وضعیت او نیز در تمرین امشب مشخص می شود.

 

جایگزین آلبا؟

جایگزین کردن او همیشه مشکل است اما خب گزینه هایی داریم. اینکه یکی از مدافعان راستمان رابگذاریم یا یکی از مدافعان چپ تیم دوم را

 

استراحت به بازیکنان؟

بازی فردا برای ما کلیدی است و توجه داشته باشیم که پس از این بازی یک هفته فرصت استراحت داریم. با این حال باید مراقب بازیکنانی که آسیب دیدگی دارند بود. مطمئنا بهترین تیم را به زمین خواهیم فرستاد.

 

تقویم بازی ها؟

تقویم بازی ها برای هر تیم حاضر در رقابت های اروپایی فشرده است. آماده سازی تیم برای ارائه یک بازی سطح بالا در هر سه روز دشوار است و این توان زیادی را از ما می گیرد همانطور که رئال، سویا، سیتی و بایرن مونیخ می گیرد. فارغ از این موضوع بازی مهمی درپیش داریم و باید در بالاترین سطح بازی کنیم.

 

در بارسلونا ادامه خواهید داد؟

وقتی زمانش فرا برسد پاسخ خواهم داد.

 

نحوه بازی بیلبائو؟

تفاوتی بین بیلبائوی گاریتانو و بریزو نمی بینم هرچند که روند نتیجه گیری متفاوتی داشته اند هرچند که اخیرا نتایج خوبی گرفته اند.

 

دروازبانان تیم دوم؟

به اعتقاد من ایناکی و آرناو دروازبانانی عالی هستند. ایناکی همیشه با ما تمرین می کند. هر دو دروازبانای خوب هستند و در زمانی که سیلسن را نداریم نگران نیستیم چون عملکرد ایناکی را در مسابقات در سطح خوبی دیده ایم.

 

وضعیت مسی؟ 

وضعیتش را خیلی خوب می بینم. با هم حرف می زنیم و من او را خیلی آرام و خوب می بینم.

 

بهترین تیم در یک دهه اخیر اروپا؟

بیلبائو و بارسلونا، بارسلونا و بیلبائو. بگذارید درخصوص این بازی فکر کنیم.

 

فلسفه بیلبائو؟

گاهی اوقات دچار مشکلاتی می شوند اما روی فلسفه خود باقی مانده اند.

 

تعویض راکیتیچ در الکلاسیکو؟

گاهی اوقات تعویض ها بابت تغییر دادن شویه بازی تیم صورت می گیرد و گاهی اوقات هم تصور می شود به دلیل بد بازی کردنش بوده است اما درخصوص راکیتیچ اینگونه نبود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.