سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش احتمال پیوستن دلیخت به بارسلونا : در انگلیس رایولا را نمیخواهند !

کد خبر : 87425  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 بهمن 1397
منچستر یونایتد , منچستر سیتی و آرسنال اگرچه دلیخت را میخواهند اما حوصله رایولا را ندارند !

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارش دیلی میرور از انگلیس , بارسلونا بشدت به مدافع 19 ساله آژاکس علاقه مند است . ماتیاس دلیخت جوان مدافع مرکزی بسیار امیدوارکننده ای نشان داده است و به او لقب ویرجیل فن دایک جدید داده اند .

 

در حال حاضر خبرهایی به گوش میرسد که نشان میدهد شانس بارسلونا برای این انتقال افزایش یافته است . در واقع طبق گفته دیلی میرور , باشگاه های انگلیسی به دلیل اینکه مینو رایولا ایجنت دلیخت است علاقه چندانی به خرید این مدافع آینده دار ندارند - زیرا رایولا فردی بدنام است .

 

در حال حاضر باشگاه های بارسلونا , یوونتوس , پاری سن ژرمن , آرسنال , چلسی , تاتنهام , منچسترسیتی , منچستر یونایتد و لیورپول همه جزو علاقه مندان به دلیخت محسوب میشوند .

 

تاکنون یووه و پی اس جی با آژاکس برای این بازیکن تماس گرفته اند . از لیگ برتر نیز به این بازیکن علاقه مند هستند اما باشگاه های انگلیسی رفتار رایولا در ماجرای خروج تابستانی پل پوگبا به خاطر دارند . در همین حال رایولا به پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز لقب " بزدل و #گ " داده است . به طور کلی باشگاه های انگلیسی از رایولا عصبانی هستند .

 

آیا رابطه بارسلونا با مینو رایولا بهتر است ؟ او یکی از عوامل مهم جدایی مفتضح زلاتان از بارسلونا در سال 2009 بود . با این حال به نظر میرسد بارسلونا مشکل خاصی با این ایجنت ندارد و با وجود ادعاهای زیادی که مطرح شده آنها همچنان بدنبال آوردن دلیخت در اسرع وقت هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.