پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش مسی برای بازگشت به فرم

کد خبر : 87467  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 بهمن 1397
لیونل مسی از مصدومیت بازگشت اما او هنوز کاملا شرایط را پشت سر نگذاشته است . این هفته فرصت خوبی برای احیای دوباره مسی خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , جان آسپازو دستیار والورده گفت " او 100 درصد آماده نیست " . او این حرف را پیش از بازی برابر بیلبائو در سن مامس زد . 90 دقیقه بعد بارسلونا با 1 امتیاز و مسی که در سطح خودش نبود زمین را ترک کرد . این عملکرد از مسی اتفاقی و طبیعی نیست .

 

در واقع پس از مصدومیت مسی توسط لاتو بازیکن والنسیا , این ستاره آرژانتینی دیگر مثل قبل نشده است و او به خطرناکی دو بازی آخرش قبل از مصدومیت نیست .

 

اکنون تمام چشم ها به ستاره آرژانتینی است تا ببینند آیا او میتواند با وجود تساوی 1-1 در بازی رفت مقابل رئال مادرید آنها را به فینال کوپا دل ری برساند یا در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان برابر لیون که هفته آینده برگزار میشود او چه عملکردی خواهد داشت .

 

مسی در الکلاسیکو رفت کوپا دل ری یک نیمه روی نیمکت بود اما در نهایت به بازی آمد با این حال این مسابقه با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا کار صعود برای دو تیم به بازی برگشت کشیده شود .

 

واضح است که روزاریو ناراحت است زیرا بارسلونا نیز از در اوج نبودنش رنج میبرد . به هر حال او بهترین بازیکن تیم است و کسی است که بیشترین گل را زده و بیشترین امتیاز را برای تیم در این فصل کسب کرده است و منطقی است که سقوط او برای تیم عواقب بدی داشته باشد .

 

آمار نیز این را نشان میدهد . روزهایی که مسی خوب نباشد بارسلونا در مسابقات پیروز نشده است .

 

بنابراین برای کاتالان ها بازگشت شماره 10 به اوج برای یک ماه دوئل های سرنوشت ساز در اولویت است . این هفته بازیکنان استراحت بیشتری دارند و از بازی وسط هفته خبری نیست . این فرصت خوبی برای احیای دوباره مسی خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.