سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس بارسلونا با جوویچ به ارزش 40 میلیون یورو (+ عکس)

کد خبر : 87470  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 بهمن 1397
بارسلونا توافق را تکذیب اما علاقه را تایید می کند

اختصاصی بارسانیوز - پس از گزارش روز گذشته درخصوص توافق شخصی بارسلونا با لوکا جوویچ از روزنامه فرانکفورتی، روزنامه اسپورت با روی جلد بردن این مهاجم صربستانی هرگئونه توافق شخصی را از سوی باشگاه بارسلونا تکذیب کرد ولی با این حال تایید نمود که لوکا جوویچ یکی از گزینه های خرید بارسلونا در پست مهاجم نوک است که این پست در کنار دفاع چپ جزو اولویت خرید های تابستانی باشگاه بارسلونا محسوب می شود.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در شرایطی پنجره زمستانی را بست که در طول این پنجره، مدیران برای تحقق بخشیدن خریدهای تابستانی تماس هایی را برقرار کرده اند و حتی با نمایندگان جوویچ نیز تماس گرفته اند.

 

طبق گزارش، از باشگاه بارسلونا هرگونه توافق با لوکا جوویچ انکار و تکذیب می شود ولی با این حال باشگاه تماس های صورت گرفته برای جذب لوکا جوویچ را تایید می کند چون تلاش باشگاه برای جایگزین کردن لوئیس سوارز روی جذب مهاجمی جوان و گلزن با آینده ای رو به رشد و درخشان است.

 

از سوی دیگر، لوکا جوویچ یکی از گزینه های دوست داشتنی بخش مدیریت باشگاه بارسلونا بابت قیمت پایین محسوب می شود به صورتی که فرانکفورت برای انتقال قرضی او از بنفیکا بند خرید 12 میلیون یورویی گرفته و قصد دارند این بند را اجرا کنند تا از فروش او در تابستان سود کنند که قیمت پایه او می تواند در تابستان به ارزش 40 میلیون یورو باشد و باشگاه آلمانی قصد ندارد درخصوص مبلغی کمتراز 40 میلیون یورو چیزی بشنود.

 

 

با این حال مدیران بارسلونا تا ماه مارس برای تصمیم گیری جذب مهاجم صبر خواهند کرد چون باتوجه به خبر روز گذشته از آلمان حالا بارسلونا منتظر تلاش و پیشنهادهای سایر باشگاه ها و نحوه دیدن رشد قیمت جوویچ خواهد بود که از بایرن مونیخ به عنوان دیگر تیم علاقه مند به این مهاجم نام برده می شود چون باواریایی ها به دنبال تغییر نسلی گسترده در تیم خود برای جوان سازی هستند تا دوران مولر، ربیبری و سایر بازیکنان پابه سن گذاشته را پایان دهند.

 

درنهایت، تلاش بارسلونا این است که مهاجمی به ارزش کمتر از 50 میلیون یورو در تابستان جذب کند که جوویج را می توان با چنین مبلغی جذب نمود و حتی این ایده رد نمی شود که جهت مطمئن شدن از سازگاری مهاجم جدید، بازیکنی را به صورت قرضی با بند خرید جذب کنند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.