پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروج راکیتیچ با بی میلی بارسلونا برای تمدید (+ عکس)

کد خبر : 87491  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
ایوان باید خود را برای ترک بارسلونا آماده کند

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ایوان راکیتیچ از پایان کار این هافبک کروات در بارسلونا خبر داد با این موضوع که بارسلونا مایل به تمدید قرارداد با او نیست علی رغم اینکه ایوان شخصا برای ماندن تمایل دارد.

 

طبق گزارش منتشر شده، آینده ایوان راکیتیچ در بارسلونا روی هواست و علی رغم اینکه ایوان می خواهد در بارسلونا به کار خود ادامه دهد اما تضمینی برای این موضوع وجود ندارد حتی اگر بازیکنی کلیدی برای ارنستو والورده محسوب شود.

 

علی رغم اینکه ایوان راکیتیچ پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن را در تابستان قبل رد کرده بود و هم اکنون نیز می خواهد در بارسلونا به کار خود ادامه دهد اما مدیران بارسلونا در همان تابستان به او هشدار داده بودند که حتی ماندنش نیز نمی تواند منجر به تمدید قراردادش شود قراردادی که هم اکنون تا 2021 با بند آزادسازی 120 میلیون یورویی اعتبار دارد.

 

 

راکیتیچ در تابستان پس از گفت و گو با ارنستو والورده درنهایت با رد کردن دستمزد دو برابری پاری سن ژرمن نسبت به بارسلونا در نیوکمپ باقی ماند اما حالا با بی میلی باشگاه برای تمدید باید طی ماه های آینده به دنبال مشخص کردن سرنوشت خود باشد اینکه همچنان با دستمزد فعلی به کار خود در بارسلونا ادامه دهد یا پیشنهادی بهتر را برگزیند چون پس از گذشت حدودا 6 ماه از پیشنهاد پاری سن ژرمن، نظر بارسلونا برای تمدید با ایوان تغییر نکرده است.

 

همچنین بارسلونا در ژانویه اقدام به خرید فرنکی د یانگ به ارزش 86 میلیون یورو کرد و برنامه خرید مهاجم نوک در کنار یک دفاع چپ را به همراه ماتیاس دی لیخت در دستور کار دارد که هزینه های این خرید ها باید با فروش بازیکنی بزرگ تامین شود که راکیتیچ می تواند همان بازیکن موردنظر باشد.

 

از سوی دیگر پس از اظهارنظر راکیتیچ در گالای موندو مبنی بر تکان دادن بارتومئو برای تمدید اما رئیس باشگاه تا به امروز حرفی از تمدید با راکیتیچ نزده و در حال حاضر نیز تمدید جوردی آلبا در دستور کار قرار دارد.

 

اینتر، چلسی، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس پیش از این برای ایوان راکیتیچ در تماس بوده اند و با دانستن حضورش در بازار تابستانی می توانند برای جذبش اقدام کنند چون ایوان پس از تحت فشار قرار دادن باشگاه جهت تمدید هنوز خبری از باشگاه جهت تمدید دریافت نکرده و در واقع باشگاه برنامه ای برای تمدید با او ندارد.

 

پس از رد پیشنهاد 90 میلیون یورویی پاریسی ها در تابستان اوضاع می تواند در تابستان بعدی کاملا متفاوت باشد چون بارسلونا فرنکی دی یانگ را به تیم اضافه کرده است و باید ترافیک در خط حمله کاهش یابد و حتی شایعاتی درخصوص وعده بارتومئو به دی یانگ مبنی بر خروج دو هافبک وجود داشت که تا بهاین لحظه دنیس سوارز یکی از خروجی ها بوده است.

 

در بارسلونا مدیران معتقد هستند که می توانند راکیتیچ را بیش از 65 میلیون یورو به فروش برسانند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.