پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد چک سفید پاریس توسط دی یانگ آبی اناری (+ عکس)

کد خبر : 87492  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
7 تماس پاری سن ژرمن به ایجنت فرنکی در حین امضا با بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد فرنکی دی یانگ و تیتر دی یانگ آبی اناری، از تصمیم بزرگ این ستاره هلندی تمجید کرد که پای قرارداد بارسلونا را در شرایطی به امضا رساند که چک سفید پاری سن ژرمن را رد کرده بود.

 

یکی از موفقیت های بزرگ نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا در ژانویه 2019 روی جذب فرنکی دی یانگ با ورود بارتومئو به ماجرا انتقال رقم خورد جایی که بارسلونا توانست فرنکی را از پذیرش پیشنهاد پاری سن ژرمن منصرف و او را آبی اناری کند موضوعی که بارتومئو رسما اعلام کرده بود که فرنکی با پاریسی ها به توافق رسیده بود.

 

علی رغم تمایل فرنکی دی یانگ برای پوشیدن پیراهن اسطوره هایش همچون ژاوی و اینیستا و لیونل مسی اما پاری سن ژرمن تا آخرین لحظات برای منصرف کردن فرنکی در تلاش بود چون علی دورسان مدیر برنامه فرنکی در حین مراسم امضای قرارداد در آمستردام با حضور بارتومئو، 7 تماس از باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کرد که با ارائه چک سفیدی همراه بود اما فرنکی در نهایت آن را نادیده گرفت.

 

 

روزنامه موندو همچنین به رسیدن فرنکی دی یانگ به بازی امشب مقابل رئال مادرید اشاره کرد که سرمربی آژاکس از انگیزه بالای فرنکی برای حضور در این دیدار با خوب دانستن شرایط جسمانی اش خبر داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.