پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ تقابل امشب رئال مادرید در مینی الکلاسیکو !

کد خبر : 87502  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
آژاکس در خدمت بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - باتوجه به دیدار امشب رئال مادرید و آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مارکای مادرید با تعبیر رئال در مقابل لاماسیا با بازیکنان متعددی اشاره داشت که از این باشگاه هلندی راهی بارسلونا شده اند و به نوعی لاماسیای دوم را برای بارسلونا ساخته اند.

 

مارکا در گزارش خود اعمال کرده که باشگاه بارسلونا یک منطقه و مکان پرورش بازیکن در هلند و در باشگاه آژاکس دارد که در طول تاریخ خود بارها در صورت نیاز از آن استفاده کرده است که حاصل تلاش های یوهان کرایوفی است که فلسفه بزرگی را از نظر سبک بازی در بارسلونا راه اندازی کرد که بارسلونا همچنان روی ان پایبند باقی مانده است.

 

در کنار نقل و انتقالات متعدد بازیکنان از آژاکس به بارسلونا، فرنکی دی یانگ آخرین بازیکن منتقل شده به نیوکمپ بوده که قطعا آخرین آن نخواهد بود و در حال حاضر نیز جذب ماتیاس دی لیخت در دستور کار باشگاه قرار دارد.

 

 

سیلسن، ورمالن و لوئیس سوارز بازیکنان حال حاضر بارسلونا هستند که زمانی در آژاکس توپ می زدند.

 

اما رئال مادرید می تواند امشب مقابل فرنکی دی یانگ، رقیب فصل آینده خود در بارسلونا قرار بگیرد که این ستاره هلندی چند هفته قبل رسما با بارسلونا قرارداد بست و علی رغم مصدومیت در آخرین بازی خود در لیگ هلند به این دیدار رسیده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.