پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: والورده مربی فصل بعد و برای پروژه آینده هیجان زده است

کد خبر : 87509  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
به کوتینیو باور داریم

اختصاصی بارسانیوز - جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه ای با رادیو کانال بارسلونا، یک بار دیگر از اجرای بند افزایش یکساله قرارداد ارنستو والورده حرف زد و والورده برای برای پروژه آیده باشگاه با ورود بازیکنانی چون فرنکی دی یانگ مشتاق نامید.

 

در شرایطی که ارنستو والورده باتوجه به عملکرد پر فراز و نشیب تیم خود به ویژه سه تساوی پیاپی اخیر حمایت گروهی از هواداران را دراختیار ندارد اما بارتومئو بدون هیچ تردیدی از ادامه همکاری والورده سخن گفت:

درخصوص وضعیت فعلی تیم نگران نیستم اگرچه که نتایج اخیر تیم مطلوب نبوده اما فصلی طولانی درپیش است. فصل بالا و پایین دارد و ما به دنبال سه گانه هستیم. لیگ قهرمانان اولویت ما نیست و همه جام ها را می خواهیم. این هدف بازیکنان و کادر فنی نیز هست. روی تورنومنت خاصی و تیم خاصی همچون رئال مادرید تمرکز نداریم. اگرچه دو الکلاسیکو درپیش داریم اما قبل از آن دیدارهای دیگری داریم.

 

آینده والورده؟

ما می خواهیم به همکاری خود با والورده ادامه دهیم. بندی برای فصل آینده دارد بدون هیچ پیش شرطی دارد. والورده مربی فصل آینده تیم خواهد بود و درخصوص پروژه آینده بارسلونا با هم درحال صحبت هستیم و او نیز برای هدایت این پروژه و بازیکنانی چون آرتور و دی یانگ هیجان زده است.

 

آژاکس و رئال؟

برایم اهمیتی ندارد که چه تیمی پیروز می شود اما از نظر فرنکی دی یانگ چرا، دنبالش می کنم چون به زودی بازیکن ما خواهد بود.

 

پرواز به آمستردام؟

در راه جذب دی یانگ همه دخیل بوده اند اگرچه که بله من هم به آمستردام رفتم.

 

جذب تودیبو؟

او از فوتبال فرانسه آنمده که همیشه بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کرده اند و حالا با داشتن تودیبو ما در قلب خط دفاع امنیت داریم.

 

بازنشستگی مسی؟

او یک حرفه ای فوق العاده است و به خوبی نقشش به عنوان کاپیتان را ایفا کرده و بحث بازنشستگی او نیز هنوز زود است. او هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد و من هم ریاست باشگاه را بدون تمدید با او ترک نخواهم کرد.

 

وضعیت نامطلوب کوتینیو؟

او در لحظات دشواری قرار دارد اما همه بازیکنان در طول فصل لحظات خوب و بد را تجربه می کنند. ما به او باور داریم و نمی توان او را نادید گرفت.

 

جوردی آلبا؟

هم ما و هم جوردی قصد ادامه همکاری داریم. او بهترین مدافع چپ جهان است و شرایط بهتری را به او پیشنهاد داده ایم.

 

کوکوریا؟

او فصل خوبی در ایبار داشته که البته در ایبار صرفا در پست مدافع چپ بازی نمی کند. ایبار برای او بند خرید دارد اما ما می توانیم او را بازگردانیم.

 

مسی و رونالدو؟

رونالدو بازیکن فوق العاده ای است اما مسی بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.