پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید دی لیخت به شرط زانوی اومتیتی ! (+ عکس)

کد خبر : 87528  |  زمان ارسال : جمعه 26 بهمن 1397
هزینه سنگین هلندی با وجود مدافعان پرتعداد

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن ساموئل اومتیتی و ماتیاس دی لیخت، خرید مدافع 19 ساله هلندی باشگاه آژاکس را وابسته به وضعیت زانوی ساموئل اومتیتی دانست به صورتی که باشگاه منتظر است تا از وضعیت نهایی بهبودی غضروف اومتیتی مطلع گردد و در صورتی که به عمل جراحی کشیده شود برای جذبش اقدام خواهد کرد چون در صورت عمل جراحی، اومتیتی حداقل 5 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

بارسلونا با جذب قرضی جیسون موریو بابت سرسختگی تولوز در انتقال زمستانی تودیبو، هم اکنون 6 مدافع میانی در تیمدارد که برای فصل آینده ورمالن در تیم حضور نخواهد داشت و با پایان قرارداد، بارسلونا را ترک خواهد کرد. بارسلونا همچون برای موریو بند خرید دارد که در صورت اجرا نشدن بند خرید، بارسلونا 4 مدافع میانی را در تیم خواهد داشت.

 

بنابراین بدون ماتیاس دی لیخت، بارسلونا برای فصل آینده اومتیتی را در کنار پیکه، لنگله و تودیبو در اختیار خواهد داشت و بنابراین وضعیت زانوی اومتیتی می تواند در راه جذب ماتیاس دی لیخت عاملی کلیدی باشد.

 

از سوی دیگر، بارتومئو نیز در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده که علی رغم دنبال کردن ماتیاس از ماه ها قبل هنوز برای جذبش اقدام نکرده اند و از یکی دو ماه دیگر می توان منتظر اقدامات باشگاه بود که به نوعی به روند بهبودی زانوی اومتیتی اشاره دارد.

 

 

در شرایطی که اومتیتی پس از چند ماه به تمرینات گروهی بازگشته و برای بازی مقابل لیون در تلاش است اما بازگشت او تضمینی برای همراهی او تا انتهای فصل نیست و به نظر می رسد دیر یا زود مورد جراحی قرار خواهد گرفت.

 

اومتیتی باتوجه به جراحی زانوی خود در 17 سالگی به هیچ وجه عمل جراحی را نپذیرفته و بابت ریسک بزرگی که درپیش دارد از آن واهمه دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.