پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمدید آلبا بین لیون !

کد خبر : 87536  |  زمان ارسال : جمعه 26 بهمن 1397
در انتظار تحقق وعده رئیس

اختصاصی بارسانیوز - باشگاه بارسلونا 2 هفته پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها در خرید ناگهانی بلکه اینبار با تمدید ناگهانی، هواداران را با تمدید قرارداد والورده متعجب کرد در روزی که خورخه کوئنکا مدافع تیم دوم نز تا سال 2021 ماندنی شد و هم اکنون نیز جوردی آلبا در آستانه تمدید قرار دارد.

 

از این رو در شرایطی که هواداران درانتظار تمدید جوردی آلبا بودند از هم اکنون باید منتظر خبر تمدید قرارداد 5 ساله جوردی آۀبا باشند که همانطور که بارتومئو پیش از این وعده داده بود بین دو دیدار رفت و برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیون صورت خواهد گرفت.

 

جوردی آلبا از تابستان 2017 به دنبال تمدید قرارداد است و هم اکنون پس از گذشت بیش از یک سال و نیم می تواند دستمزد بهتری دریافت کند بازیکنی که در حال حاضر تا 2020 با بارسلونا قرار دارد.

 

آلبا که مراحل تمدید قراردادش در 45 روز نخست سال 2019 به مراحل پایانی رسیده، به لطف ورود بارتومئو به ماجرا توانسته قرارداد 3 ساله پیشنهادی را به 5 سال ارتقا دهد بازیکنی که در تابستان به یوونتوس و منچستر یونایتد لینک شده بود ولی با این حال بارها از میل خود برای ماندن و بازنشستگی در بارسلونا حرف زد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.