پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بند غرامت برای والورده در صورت اخراج !

کد خبر : 87552  |  زمان ارسال : شنبه 27 بهمن 1397
تمدید تا 2021 تحت شرایط

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده در شرایطی روز گذشته پای قرارداد جدید خود را امضا کرد که دوشنبه تا سه شنبه هفته قبل توافق بین باشگاه و مدیر برنامه او صورت گرفته بود که بارتومئو سه هفته قبل به همراه والورده تصمیم گرفتند که هر چه زودتر ماجرا را تمام کنند چون این بلاتکلیفی از آینده او با سکرت نگه داشتن موضوع کمکی به تیم و باشگاه نخواهد کرد.

 

پس از توافق در میانه هفته قبل برای تمدید، جلسه ای برایپنجشنبه با حضور ارنستو ولورده برنامه ریزی شد تا اینکه با موافقت والورده، برنامه مراسم تمدید برای جمعه برنامه ریزی شد.

 

بدین ترتیب والورده با تمدید یکساله قرارداد خود برای فصل آیندهف برای فصل 2020/21 نیز بند افزایش اختیاری گرفت که والورده تا می 2020 برای اجرای بند یکساله فرصت خواهد داشت.

 

اما این قرارداد شامل بند جریمه نیز هست به صورتی که اگر بارسلونا طی 12 ماه آینده مثلا انتهای فصل جاری باتوجه به نتایج و عملکرد تیم، تصمیم به برکناری والورده بگیرد باید به سرمربی جریمه بپردازد و به همین صورت اگر والورده تا قبل از می 2020 تصمیم خود را برای نماندن در بارسلونا برای فصل 2020/21 اعلام نکند و پس از این تاریخ باشگاه را ترک کند، باید به بارسلونا جریمه بپردازد.

 

بنابراین بارسلونا تا ماه می سال 2020 یعنی حدودا 1 سال و 3 ماه دیگر باید از تصمیم والورده برای ادامه همکاری در فصل 2020/21 مطلع شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.