پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته نیست : حالا باید بهترین بارسلونا را ببینید !

کد خبر : 87599  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 بهمن 1397
اکنون زمانی برای همه چیز است !

اختصاصی بارسا نیوز - بلوگرانا در هفته های گذشته مرحله بسیار مهم لالیگا را  با بدترین بازی ها پشت سر گذاشته است اما اکنون دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد : اکنون زمانی برای همه چیز است !

 

این هفته تیم های صدرنشین لالیگا بدترین نمایش های خود را داشتند اما  بارسلونا و اتلتیکو مادرید با وجود نمایش بد موفق به پیروزی برابر رقیبان شدند . تصویر ضعیفی از بارسلونا در این هفته ها وجود داشته و روی فرم نبودن مسی نیز کاملا قابل تشخیص بوده است .

 

 

وقتی به نظر میرسید رئال مادرید در یک مسیر عالی پیروزی قرار دارد آنها برابر ژیرونا باختند تا دوباره مسیر لالیگا تغییر کند . ژیرونا برای اولین بار پس از 25 نوامبر ( پس از 2 ماه و 23 روز ) موفق شد در لیگ به پیروزی برسد . رئال مقابل ژیرونا از 4 بازی خود در 3 تا پیروز شد اما امروز باخت .

 

با وجود افزایش اختلاف بارسلونا با دو تیم مادریدی اما باید آینده نگر بود . ممکن است اگر این نمایش بد ادامه پیدا کند همه چیز تغییر کند زیرا 2 بازی بعدی بارسلونا در سانچز پیزخوان برابر سویا و بازی در برنابئو مقابل رئال مادرید با نمایشی مثل شنبه شب یک افتضاح را رقم خواهد زد . البته نباید بازی برگشت کوپا دل ری مقابل رئال را نیز فراموش کرد که بین این دو دیدار حساس برگزار میشود .

 

تیم بارسلونا دیگر بهانه ای برای ادامه این عملکرد ندارد . دیگر هر استدلالی برای توجیه این عملکرد معتبر نخواهد بود زیرا از سه شنبه بازی هایی وجود دارند که فصل را برای بارسلونا مشخص میکنند : لیون - سویا - رئال مادرید - رئال مادرید !


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.