پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج نظرسنجی در برزیل : 10 بازیکن برتر برزیلی پس از پله انتخاب شدند . نیمار نیست !

کد خبر : 87614  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
حتی گزینه " دیگر بازیکنان " هم از نیمار رای بیشتری آورد

اختصاصی بارسا نیوز - در یک نظرسنجی بزرگ که توسط ESPN برزیل انجام شد ستاره برزیلی پاری سن ژرمن رای کمی آورد و در بین 10 برزیلی برتر قرار نگرفت .

 

رونالدو , رونالدینیو و روماریو 3 بازیکن برتر در این نظرسنجی هستند که همه آنها سابقه بازی در بارسلونا را دارند . اما نیمار در جمع بهترین ها جایی نداشت .

 

این نظرسنجی برای انتخاب بزرگترین بازیکنان فوتبال برزیل پس از پله انجام شد و 160 هزار نفر در آن شرکت کردند . متاسفانه نیمار بازیکن سابق بارسلونا حتی در بین 10 نفر اول نیز جای نگرفت و رتبه 11 را اشغال کرد .

 

 

گفتنی است رونالدو نازاریو پس از جادوگری اش در بارسلونا و رئال مادرید به تیم های ایتالیایی اینتر و میلان رفت . در این لیست علاوه بر رونالدو , رونالدینیو و روماریو که رتبه های اول تا سوم را اشغال کرده اند دیگر بازیکن بارسلونا یعنی ریوالدو نیز در رتبه پنجم قرار دارد .

 

لازم به ذکر است رونالدینیو 214 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و 94 گل به ثمر رساند . او در زمان حضورش در نیوکمپ موفق به کسب چمپیونزلیگ و توپ طلا شد .

 

در همین حال رونالدو نازاریو تنها یک فصل در بارسلونا بود و در 49 بازی موفق به زدن 47 گل شد .

 

به نظر میرسد خروج نیمار از بارسلونا در تابستان 2017 باعث شده تا سطح فوتبال او افت کند - بسیاری امباپه را شانس توپ طلای بعدی میدانند درحالی که نیمار حالا 27 ساله است .

 

شایعات زیادی در خصوص بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد اما ظاهرا این شایعات دروغ هستند زیرا پدر این بازیکن گفته آنها هیچ تماسی با بارسلونا نداشته اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.