پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: کوتینیو می تواند جای آرتور را پر کند؛ سوارز می توانست در 30 دقیقه هت تریک کند

کد خبر : 87628  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
اومتیتی اصراری ندارد؛ شیوه بازی ما در هر صورت تهاجمی است

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور یافت و به سوالات خبرنگاران در کنار بوسکتس پاسخ داد.

 

والورده درخصوص بازی گفت:

در شرایطی به دور یک هشتم رسیده ایم که خیلی منتظرش بودیم چون اشتیاق زیادی برای این بازی داشتیم. همین طور لیون که تیمی عالی دارند. تورنومنت خوبی داشته اند و تا به اینجا در لیگ قهرمانان شکست نخورده اند. می دانیم که لیون در خانه ترسناک است و دیدار پیچیده ای خواهد بود.

 

فرم ضعیف شما؟

بازی هایی وجود داشته که نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم مثل بازی با بیلبائو، به صورت معمول شیوه بازی ما تهاجمی است. سوالی دارم. اگر بارسلونا تهاجمی نیست پس چه کسی دارد حمله می کند؟ من حرفی ندارم.

 

لالیگا با شکتست رئال مادرید؟

خب به نفع ما شد و نمی توان این واقعیت را رد کرد اما مهم ترین چیز این است که خودمان چه کار می کنیم. رقابت در لالیگا دشوار است و باید برای ببردن همیشه در سطح بالایی حضور داشت.

 

عدم نتیجه گیری در خارج از خانه در لیگ قهرمانان؟

لیگ قهرمانان رقابتی دشوار است اما خب این چالش را سپری کرده ایم چون رقیبان بزرگی چون آیندهوون، تاتنهام و  اینتر را از پیش رو برداشته ایم.

 

اصرار اومتیتی برای بازی؟

اومتیتی برای بازی کردن اصرار ندارد و با او در این مورد صحبتی نداشتم. به لیست بازگشته چون ترخیص پزشکی را دریافت کرده است. ورمالن نیز مصدومیتی دارد و بازیکنی عالی است

 

روش بازی لیون؟

بازیکنان خوبی دارند اما آنچه که من را بیشتر متعجب می کند این است که چگونه به صورت تیمی پرس و بازی حریف را خنثی می کنند، جدا از اینکه چه توانایی های فردی دارند.

 

بازی برگشت درنیوکمپ؟

می دانیم که دیدار برگشتی هم هست اما چشمان خود را روی این بازی نمی بیندیم چون کار اشتباهی است.

 

والورده در ادامه بیان کرد:

نباید توپ را از دست دهیم و در صورت از دست دادن سریعا بازگردیم و به خوبی پرس کنیم چون اگر این کار را نکنیم با ضدحملات مواجه خواهیم شد

 

نبود فکیر؟

او بازیکنی مهم و تعیین کننده است که در نیمه تهاجمی هم خوب گل می زند و هم پاس گل می دهد. سعی خواهیم کرد از مزیت نبودنش استفاده کنیم.

 

3 دفاعه بودن لیون؟

سوالی تکراری است. در لالیگا خیلی از تیم ها با 3 مدافع بازی می کنند. برای هر سناریویی آماده هستیم همانطور که آن ها آماده هستند. حالا با 4 مدافع بازی می کنند و گاهی هم با 3 مدافع. مسئله تعدادشان نیست بلکه کیفیت فردی بازیکنان است. سویا با 5 دفاع بازی می کرد و  6 گل دریافت کرد. وایادولید را نیز 1-0 بردیم اما مقابل بیلبائو و والنسیای 4 دفاعه متوقف شدیم.

 

کوتینیو جای آرتور؟

بله این امکان وجود دارد و می توانیم از آن از ابتدای دیدار یا در حین بازی استفاده کنیم.

 

عملکرد سوارز؟

با وجود او می دانیم که صاحب موقعیت می شویم و مهم تر از همه رقیب نیز این را می داند. او مقابل وایادولید می توانست هت تریک کند پس مهم است.

 

رویای لیگ قهرمانان؟

بله، برای فتح لیگ قهرمانان هیجان زده هستیم اما باید بازی به بازی پیش برویم. این میل برای فتح لیگ قهرمانان فقط مختص ما نیست.

 

شکست مقابل رم؟

حرف زدن در مورد گذشته کمکی نمی کند و ما به بازی بعد خود فکر می کنیم. وقتی به رم می رفتیم همه در مورد ضعیف ترین حریف صحبت می کردند. اگرچه که با برد 4-1 به رم رفتیم و قبل از آن شکست نخورده بودیم. نباید بازی ها را ساده انگاشت و باید در بالاترین سطح حضور داشت.

 

مندی و ایار بازیکنان آینده بارسلونا؟

آن ها بازیکنان لیون هستند و در احترام به ان ها حرفی نخواهم زد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.