پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : مجبور به فروش نیمار شدیم . خرید رابیو ؟

کد خبر : 87629  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
بارتومئو میگوید بند خروج بازیکنان در اسپانیا قانون خوبی نیست

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با خبرنگار لو فیگارو در مورد موضوعاتی مانند نیمار و آدرین رابیو صحبت کرد .

 

بارتومئو در مورد شایعات بازگشت نیمار گفت :

نه با پدر نیمار و نه با خودش و نه با اطرافیان او تماسی برای درخواست برگشت برقرار نکرده ایم .

 

ما با پول فروش نیمار اقدام به خرید دمبله و کوتینیو کرده ایم و شرطبندی ما روی این دو بازیکن است . نیمار بند خروج خود را به مبلغ 222 میلیون یورو پرداخت اما بارسلونا این پول را نمیخواست زیرا ما نمیخواستیم او را بفروشیم . در اسپانیا ما مجبور هستیم که در قرارداد با بازیکنان بند خروج مشخص کنیم .

 

اگر کسی بوسکتس , مسی , پیکه را بخواهد آنها فروشی نیستند ( اما علارقم میل ما آنها هم بند خروج دارند ) . فکر میکنم بین باشگاه های بزرگ چنین انتقالی ها وجود دارد . برنامه ما جذب بازیکنان بااستعداد جوان است .

 

بارسلونا اقدام به خرید دی یانگ به مبلغ 75 میلیون یورو کرد . اما آیا قرار است آدرین رابیو نیز جذب شود ؟ بارتومئو به این سوال اینگونه پاسخ داد :

اگر چنین قصدی وجود داشته باشد نمیتوانم به شما بگویم . هنوز برنامه ریزی برای فصل آینده آغاز نشده و از ماه مارس شروع میشود .

 

همیشه بازیکنان خودمان ( منظور لاماسیا ) در اولویت هستند . اگر بازیکن مورد نظرمان را ( در لاماسیا ) پیدا نکنیم آنوقت به بیرون از باشگاه نگاه خواهیم کرد . تنها چیزی که در مورد رابیو مشخص است این میباشد که قرارداد او در 30 ژوئن ( با پاری سن ژرمن ) تمام میشود و او بازیکن آزاد خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.