پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاه دقیق امباپه به بارسلونا

کد خبر : 87642  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 بهمن 1397
تصویری از امباپه در حال دیدن برنامه بازی های بارسلونا توسط دوربین ها شکار شده است

اختصاصی بارسا نیوز - کیلیان امباپه در حال طی مسیری است که میتواند او را به توپ طلا برساند . در 19 سالگی این بازیکن قهرمان جام جهانی شده و در توپ طلا نیز در رده چهارم قرار گرفت .

 

او اکنون در کمپین پاری سن ژرمن است اما همه میدانند که امباپه میتوانست به راحتی رئال مادرید را انتخاب کند . این البته برای بارسلونا خبر خوبی بود زیرا کیلیان در این فصل 23 گل زده و 10 پاس گل در 29 بازی رسمی داده است . در واقع تنها مسی و رونالدو از امباپه در آمار گلزنی بالاتر هستند .

 

 

به تازگی اما تصویری منتشر شده که نشان میدهد این فوتبالیست آینده دار ظاهرا بارسلونا را دنبال میکند . یک عکس از صفحه گوشی تلفن همراه امباپه این را به خوبی نشان میدهد و به راحتی میتوان دید که او برنامه بازی های بارسلونا را روی صفحه گوشی خود دارد . برنامه ای که بازی با لیون , سویا و 2 الکلاسیکو را نشان میدهد .

 

اما معنای این تصویر چیست ؟ آیا امباپه در حال بررسی انتقال به نیوکمپ است ؟ آیا این یک اتفاق عادی محسوب میشود ؟ هرچه که هست و منظور او هرچه که بوده باید این حقیقت را در نظر داشت که اگر پاری سن ژرمن به نقض قوانین فیرپلی مالی متهم شود این باشگاه فرانسوی احتمالا مجبور به فروش ستاره های خود از جمله امباپه یا نیمار خواهد شد . بنابراین شاید امباپه به برنامه تیم آینده اش نگاه میکند !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.