پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری؛ شب مقتدرانه بارسلونا در لیون

کد خبر : 87667  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 اسفند 1397
چالش ضربه آخر

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در شرایطی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون در فرانسه به تساوی بدون گل دست یافت که دو تیم در دو فاز تهاجمی و دفاعی دو روی متفاوت یک سکه بودند به صورتی که بارسلونا در شبی پر از حمله، عملکرد دفاعی لیون را برجسته کرد.

 

طبق مصاحبه بازیکنان پس از بازی، تیم عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت و تنها در زدن گل ناکام ماند که ارنستو والورده نیز پس از بازی از بازی عالی شاگردانش حرف زد.

 

طبق آمار و ارقام پس از بازی، بارسلونا 25 ضربه به سمت دروازه لیون داشت که 5 ضربه درون چارچوب بود و 12 ضربه به بیرون رفت و 8 ضربه نیز بلوکه شد. در سوی دیگر لیون تنها 5 ضربه داشت که تنها 2 ضربه در چارچوب دروازه تراشتگن زده شد.

 

 

در پاس نیز بارسلونا با 680 پاس در برابر 397 پاس لیون، دقت پاس 89 درصدی با 16 پاس کلیدی ثبت کرد. همچنین در دریبل نیز بارسلونا موفقیت 64 درصدی داشت و 6 کرنر را روی دروازه لیون ارسال کرد.

 

 

اما در فاز دفاعی، این لیون بود که باتوجه به مقاومت در برابر حملات بارسلونا موفق تر بود که بجز تکل موفق، در توپ گیری، بلوکه کردن شوت، دفع موقعیت، ضربات سر موفق تر ظاهر شدند.

 

 

همچنین دروازبان لیون نیز 5 سیو شب خوبی را در شب بی دقتی مهاجمان بارسلونا سپری کرد

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.