پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعا در ایتالیا : اینتر نزدیک به راکیتیچ ( عکس )

کد خبر : 87672  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 اسفند 1397
پیشنهاد نه چندان زیاد برای راکیتیچ

اختصاصی بارسا نیوز - گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده است که نمایندگان بارسلونا و اینتر به صورت پنهانی در مورد انتقال راکیتیچ ملاقات کرده اند . بارسلونا تمایلی به پیشنهادات ندارد اما اینتر این بازیکن را میخواهد .

 

آینده ایوان در بارسلونا نامشخص است . گزارش هایی وجود دارد که بارسلونا پس از جذب فرنکی دی یانگ و انتقال رابیو در تابستان آینده به خروج هافبک کروات فکر میکند .

 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا نیز اعلام کرد که اینتر بدنبال امضای قرارداد با راکیتیچ است و حتی به این انتقال نزدیک شده است .

 

راکیتیچ به خوبی از خرید هافبک های خوب توسط بارسلونا آگاه است و تاکنون قراردادش تمدید نشده است و بنابراین برای خروج آماده است .

 

گاتزتا مدعی شده که راکیتیچ و اینتر به توافقی دست یافته اند و نمایندگان این باشگاه با نماینده ایوان مذاکراتی داشته اند . همچنین مذاکراتی نیز با بارسلونا به صورت پنهانی صورت گرفته است اما باشگاه بارسلونا از پیشنهاد 35 میلیون یورویی اینتر راضی نیست و آنها درخواست 45 میلیون یورو کرده اند .

 

همین منبع مدعی شده که اینتر یک هافبک باتجربه میخواهد که کیفیت لازم برای رهبری تیم را داشته باشد . آنها قبلا برای خرید مودریچ شکست خوردند .

 

گفته شده اینتر پیشنهاد قراراداد 3 ساله به راکیتیچ کرده است اما با این حال این بازیکن کمی تردید دارد زیرا با تمدید والورده او میتواند در بارسلونا همچنان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم کار کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.