پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله همچنان در حال پیشرفت ; سوت های اعتراضی برابر سویا فراموش شده !

کد خبر : 87712  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 اسفند 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا مدت زیادی است که در لالیگا ثبات دارد و یکی از دلایل مهم این مساله پیشرفت ادامه دار عثمان دمبله است . عثمان بر منتقدان خود پیروز شده است .

 

این مهاجم فرانسوی با هزینه ای بالغ بر 105 میلیون یورو برای جایگزینی با نیمار خریداری شد اما در ابتدا شکست خورد زیرا او اکثر فصل را مصدوم بود . پس از این شکست بود که شایعات زیادی در مورد انتقال قرضی عثمان در رسانه ها شنیده میشد با این حال دمبله در فصل جدید سطح خود را بهبود بخشیده است .

 

شاید بارسلونا نگران برخی از رفتارهای خارج از زمین دمبله باشد اما از زمانی که بازی اول فصل در لالیگا مقابل سویا تعدادی از هواداران به دلیل اشتباهات این بازیکن و کمک نکردن به فاز دفاعی علیه دمبله سوت زدند , احتمالا او مهمترین بازیکن بارسلونا پس از مسی بوده است .

 

عثمان در 29 بازی در فصل جدید در 22 بازی فیکس بوده و 13 گل زده است . این بهترین رکورد او محسوب میشود .

 

عثمان با تاخیر به جلسات تمرین میرفت اما او اکنون از نگاه افرادی که در باشگاه بارسلونا هستند بازیکنی باثبات و قدرتمندی محسوب میشود و عملکرد ضعیف قبلی او نیز توسط هواداران فراموش شده است .

 

کسانی که برای او در برابر سویا سوت زدند ( او را هو کردند ) اکنون او را تشویق میکنند و اکنون اگر زمانی عثمان در ترکیب شروع انتخابی والورده نباشد این مساله یک شوک برای هواداران است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.