پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل : شانس صعود بارسلونا در بازی برگشت مقابل لیون چقدر است ؟

کد خبر : 87719  |  زمان ارسال : جمعه 3 اسفند 1397
بارسلونا شانس بیشتری نسبت به لیون برای صعود از این مرحله دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - گاهی اوقات سخت است که بگوییم تساوی بدون گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بهترین نتیجه است زیرا قانون گل زده در خانه حریف نیز وجود دارد .

 

بارسلونا این هفته در خانه لیون به تساوی 0-0 رسید . بایرن مونیخ نیز در خانه لیورپول به تساوی بدون گل متوقف شد . اما در چنین شرایطی میزبانی بارسلونا و بایرن در بازی های برگشت آیا مزیت محسوب میشود ؟ در ادامه با تحلیلی از جو براون از فورفورتو همراه ما باشید !

 

جو براون در این خصوص گفت :

از 25 تساوی 0-0 که در دور رفت حذفی لیگ قهرمانان اروپا در قرن جدید بدست آمده است در 15 مورد تیمی که در بازی برگشت میزبان بوده است پیروز شده است . یعنی 60 درصد احتمال اینکه تساوی 0-0 با پیروزی خانگی در بازی برگشت به پایان برسد وجود دارد .

 

جالب اینجاست که تنها دو مورد از این پیروزی ها یعنی پیروزی بارسلونا برابر چلسی در فصل 2008/09 و پیروزی میلان برابر اینتر در نیمه نهایی فصل 2002/03 از طریق قانون گل زده در خانه حریف حل و فصل شده است .

 

جو براون البته مورد جالبی را نیز مثال زد . او به بازی رفت بایرن و شاختار در فصل 2014/15 با تساوی 0-0 به پایان رسید و نتیجه عجیب در برگشت اشاره کرد :

البته در مورد بالا نکاتی هم وجود دارد . مثلا ما توجهی به قدرت تیم ها نمیکنیم . هرگز مثال بهتری نسبت به بازی بایرن - شاختار در فصل 2014/15 پیدا نمیشود . بایرن پس از تساوی بدون گل در اوکراین در برگشت در خانه موفق به پیروزی 7-0 شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.