پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیلیپه لوئیس نامزد واقعی برای جانشین آلبا . بارسلونا پول هایش را به جای مندی در جای دیگری سرمایه گذاری میکند !

کد خبر : 87723  |  زمان ارسال : جمعه 3 اسفند 1397
گزارش روز موندو دپورتیوو

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در حال کار بر روی تمدید قرارداد با جوردی آلبا است اما همزمان باشگاه به دنبال یک جایگزین نیز میگردد تا به آلبا در طول فصل استراحت بیشتری داده شود .

 

با توجه به گزارش امروز موندو , فیلیپه لوئیس باتجربه میتواند این نقش را برعهده بگیرد . او با لالیگا آشناست و نیمکت نشینی را قبول میکند .

 

قرارداد این بازیکن برزیلی در ژوئن به اتمام میرسد و او میتواند از ژانویه برای انتقال با باشگاه مورد نظرش مذاکره کند . فیلیپه لوئیس 33 سال دارد اما در آخرین بازی خود برابر یوونتوس نشان داد که از چه سطح بالایی برخوردار است . جالب اینکه یوونتوس نیز به این مدافع چپ بسیار علاقه مند است .

 

طبق گزارش احتمال انتقال به بارسلونا برای فیلیپه لوئیس بسیار خوشحال کننده خواهد بود زیرا او در سال 2009 نیز نزدیک به پیوستن به بارسلونا بود اما رئیس باشگاه سابق فیلیپه انتظارات زیادی داشت که مانع پیوستن او به نیوکمپ شد .

 

او همچنین عاشق فوتبال مسی است و چند ماه پیش اعتراف کرد که مودریچ شایسته توپ طلا نبوده و تنها لیونل استحقاق دریافت این جایزه را داشته است . او حتی گریزمان که هم تیمی اش در اتلتیکو بود را شایسته توپ طلا نمیداند .

 

رشد میراندا

طبق گزارش موندو ورود فیلیپه لوئیس ممکن است فرصت را از خوان میراندا بگیرد . میراندا 18 ساله است و همچنان جزو گزینه های بلند مدت بارسلوناست اما آمدن فیلیپه لوئیس به معنای برداشته شدن فشار از روی میراندا خواهد بود و این بازیکن میتواند روندی آرام برای پیشرفت را در تیم دوم تجربه کند و منتظر ارتقاء به تیم اول بماند  . فیلیپه لوئیس گزینه ای موقت است و مطمئنا سال های زیادی در بارسلونا نخواهد ماند . میراندا میتواند طی این مدت به صورت قرضی راهی باشگاهی در لالیگا شود . این اتفاق برای مارک کوکوریا نیز رخ داده است .

 

قیمت بالای مندی

یکی از مدافعانی که در ماه های اخیر مورد توجه بارسلونا بوده است کسی جز فرلاند مندی نیست . این بازیکن لیون در بارسلونا مورد حمایت کمتری است . از سوی دیگر مدیران المپیک لیون نمیخواهند اتفاقی که برای اومتیتی رخ داد را تکرار کنند . آنها اومتیتی را با قیمت پایین به بارسلونا فروختند درحالی که ارزش بازار این بازیکن به سرعت رشد کرد . قیمت مندی حدود 45 الی 50 میلیون یورو است اما بارسلونا حتی حاضر به پرداخت این مقدار هم نیست زیرا اولویت های باشگاه چیز دیگری است . تیم به مهاجم مرکزی برای جایگزینی با سوارز نیاز دارد و بلوگرانا همچنین ماتیاس دلیخت را با توجه به مصدومیت های اومتیتی میخواهد . بارسلونا نمیخواهد هزینه زیادی برای بازیکنی کند که فقط باید جایگزین آلبا در برخی بازی ها باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.