پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تعدادی از واکنش های توییتری هواداران بارسلونا به حذف تیم کیکه ستین از لیگ اروپا : شجاعانه باختند !

کد خبر : 87732  |  زمان ارسال : جمعه 3 اسفند 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - تیم بتیس روز گذشته برابر رن در خانه با نتیجه 3-1 شکست ناامیدکننده ای داشت و رویای قهرمانی آنها در لیگ اروپا خیلی زود رنگ باخت . بتیس در مجموع رفت و برگشت با نتیجه 6-4 از رن باخت و حذف شد .

 

هواداران بارسلونا با توجه به فلسفه بازی کیکه ستین که با سبک بارسلونا همخوانی دارد به این سرمربی توجه ویژه ای دارند . حتی گفته شده بارسلونا نیز این مربی 60 ساله را برای هدایت بارسلونا در نظر گرفته است .

 

با وجود برخی نتایج ضعیف بتیس اما برخی از هواداران بارسلونا معتقد هستند که " همیشه بهتر است شجاعانه شکست بخوریم تا اینکه بزدلانه پیروز شویم " .

 

در ادامه با برخی از واکنش های توییتری همراه ما باشید . هر سطر نظر یک کاربر توییتری است :

فکر میکنم طرفداران بتیس زیادی بلند پرواز هستند . با این حال باشگاه بتیس از خروج کیکه ستین جلوگیری میکند و آنها معتقدند که این سرمربی میتواند مانند کرایوف در بارسلونا و سیمئونه در اتلتیکو به این تیم هویت هوادارای خاصی ببخشد : این ارزشمند است و در دراز مدت موفقیت را به ارمغان می آورد .

 

نتایج بتیس نشان دهنده کیفیت ستین نیست بلکه او برای داشتن نمایش های بهتر نیاز به بازیکنان باکیفیت تری دارد . از این رو او توانایی مربیگری در بارسلونا را دارد .

 

هواداران بارسلونا برای شکست ستین مقابل تیم یازدهم رن بهانه می آوردند اما حاضر به حمایت از سرمربی خودشان نیستند .

 

شاهد تضاد عجیب و غریبی هستیم : احتمالا خیلی از هواداران بارسلونا به کیکه ستین برای هدایت بارسا علاقه دارند اما در همین حال خیلی از طرفداران بتیس خواهان خروج ( منظور اخراج ) ستین از این تیم هستند . خیلی ها !

 

گفتنی است برخی از طرفداران نیز آمار تیم بتیس را یادآوری میکنند :

تیم بتیس تحت هدایت کیکه ستین دومین تیم لیگ اروپا از لحاظ تعداد پاس و مالکیت توپ پس از چلسی بود . بتیس 5085 تلاش برای پاس داشت که 4542 پاس صحیح ثبت شد و مالکیت توپ آنها نیز به طور میانگین 65.5 درصد بود . این آمار برای چلسی به ترتیب 5813 تلاش برای پاس , 5270 پاس صحیح و مالکیت توپ 71.3 درصدی بود . با این حال بتیس حذف شد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.