پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: تغییراتم به خوبی جواب داد؛ به اهمیت گل مسی می نگرم نه زیبایی آن

کد خبر : 87776  |  زمان ارسال : شنبه 4 اسفند 1397
ارنستو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 25 لالیگا با نتیجه 4-2 مقابل سویا به پیروزی دست یافت که ارنستو والورده توانست عملکرد بد شاگردانش در نیمه نخست را تغییر دهد.

 

گل زیبای مسی؟

به زیبایی گل توجه نمی کنم بلکه به اهمیتش می نگرم چون گل تساوی برایمان مهم بود چون بسیار دشوار بود. همه باشگاه ها بازیکنان تعیین کننده ای دارند اما ما بهترین بازیکن جهان را داریم. برد بسیار مهمی بود اما لالیگا هنوز ادامه دارد.

 

والورده درخصوص بازی گفت:

در نیمه اول در زمین آن ها ما توپ را دراختیار داشتیم اما آن ها بودند که خطرساز می شدند و گل اول را به ثمر رساندند. فکر کردم باید چیزی در برنامه بازی تیم تغییر کند که به خوبی جواب داد. در ابتدای نیمه دوم باید چیزی تغییر می کرد وگرنه بازی را می باختیم. پس از ان به خوبی کار کردیم و توانستیم پیروز شویم.

 

مسی؟

مسی بازیکنی تعیین کننده، عالی و شگفت انگیز است. سویا بازیکنانی کلیدی چون ناواس، بن یدر و سارابیا را داشت اما ما مسی را داریم. مسی بهترین بازیکن جهان است نه به این خاطر که هت تریک می کند بلکه به این حاطر که در بهترین زمان و مکان این کار را انجام می دهد.

 

گله مندی سولاری از تقویم بازی های رئال؟

هرکسی می تواند اعتراض کند. سویا هم چهارشنبه بازی داشت. به نظر می رسد که با اعتراض های بیشتر می تاوند سر و صداهای بیشتری ایجاد شود که به نظر می رسد بیشتر اعتراض خود باشگاست

 

تغییر تاکتیک؟

نیاز به تغییر تاکتیک حس شد و موثر هم واقع شد که البته گاهی هم جواب نمی دهد. سویا نیز تغییر داشت اما با این تفاوت که شیوه بازی خود را تغییر دادند

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.