پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 سوال تاکتیکی قبل از الکلاسیکو : والورده چه تصمیماتی میگیرد ؟

کد خبر : 87848  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 اسفند 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا پس از تساوی 1-1 با رئال مادرید قرار است فردا در برنابئو با این تیم دیدار کند . چند سوال تاکتیکی پیش روی مربی بارسلونا است که باید به آنها در برابر لوس بلانکوس در برنابئو پاسخ دهد . اما این سوالات چه هستند ؟

 

تغییر در سیستم بازی یا همان 4-3-3 ؟

یکی از راه حل های خوب والورده که به تیم او برای کامبک و پیروزی مقابل سویا کمک زیادی کرد در واقع استفاده از سیستم 4-2-3-1 در نیمه دوم بود . این سیستم به تیم اجازه داد تا بازیکنان در پست های خود بهتر بدرخشند . خط هافبک بارسلونا روی محور راکیتیچ و بوسکتس بنا شد و در خط حمله نیز یک مربع شکل گرفت . این میتواند یک تست قبل از الکلاسیکو بوده باشد و رویکرد تاکتیکی بارسلونا مقابل رئال مادرید را نشان دهد .

 

اما نباید فراموش کرد که 4-3-3 سیستم انتخاب والورده در فصل جاری بوده است و تنها برخی زمان ها که در جریان بازی سیستم 4-3-3 جوابگو نبوده آن را تغییر داده است .

 

مشکل خط هافبک

این از سوال در مورد سیستم بازی هم مهمتر است . در این رابطه سوال جدی وجود دارد . حضور بوسکتس و راکیتیچ تقریبا در برابر رئال مادرید قطعی است اما سوال در مورد سومین بازیکن است . با وجود انتقادات زیاد از والورده به خاطر ترجیح دادن آرتورو ویدال در نبود آرتور ملو که احتمالا دلیل سرمربی تجربه این بازیکن میباشد باید دید آیا او دوباره ویدال را انتخاب میکند یا نه . بازیکن شیلیایی انتظار دارد در بازی بزرگی مانند الکلاسیکو حضور داشته باشد .

 

اگر همانطور که بالاتر گفته شد سیستم 4-2-3-1 سیستم الکلاسیکو باشد بنابراین بوسکتس و راکیتیچ در خط هافبک بازی میکنند اما اگر سیستم 4-3-3 مورد انتخاب مربی برای این بازی شود آنوقت مربی باید برای نفر سوم از بین کارلس آلنا و آرتورو ویدال یکی را انتخاب کند .

 

البته موارد دیگری نیز وجود دارد . مثلا سرجی روبرتو برابر لیون بازی خوبی انجام داد و آلنا نیز برابر سویا در 15 دقیقه حضورش عملکرد خوبی داشت . در همین حال اما در سیستم 4-2-3-1 کوتینیو میتواند در سمت چپ یعنی جایی که مورد علاقه اش است بازی کند . باید منتظر بمانید و ببینیم که والورده چه بازیکنی را انتخاب میکند .

 

در مورد دفاع چه ؟

در خط دفاعی اومتیتی بازگشته و سمدو نیز موفق به کنار زدن روبرتو شده است . طبق گزارشی از آ.اس , اومتیتی کاملا بهبود یافته و آماده دومین بازی متوالی است . اکنون والورده باید تصمیم بگیرد که آیا او برای یکی از مهمترین بازی های فصل آماده است یا نه !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.