پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیح اونای امری در مورد علت نیمکت نشینی دنیس سوارز !

کد خبر : 87884  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 اسفند 1397
دنیس فرصت های بیشتری بدست خواهد آورد

اختصاصی بارسا نیوز - اونای امری سرمربی آرسنال در مورد علت کم بودن دقایق بازی دنیس سوارز توضیح داد . این هافبک از بارسلونا در زمستان به آرسنال پیوست .

 

دنیس تاکنون تنها 66 دقیقه در ترکیب آرسنال به میدان رفته است . با این حال امری معتقد است که او در بازی چهارشنبه شب ( امشب ) میتواند فرصتی برابر بورنموث بدست بیاورد .

 

امری در کنفرانس دیروز خود گفت :

من همیشه از خودم انتظار دارم تا راهی برای بهترین عملکرد بازیکنان پیدا کنم . من فکر میکنم دنیس هر روز درحال هماهنگی بیشتر با تیم است و او سپس میتواند کیفیت خودش را در اختیار تیم قرار دهد .

 

من فکر میکنم دلیل اینکه اگر او اکنون 90 دقیقه بازی نمیکند این است که نیاز به ریتم دارد اما میتواند برابر بورنموث در ترکیب باشد . او درک میکند که چرا روی نیمکت نشسته و در نهایت به ما کمک خواهد کرد .

 

او هر روز تمرین میکند و شناخت بیشتری در مورد تیم پیدا میکند . هماهنگی و افزایش اعتماد به نفس او به زمان بیشتری نیاز دارد . او در تمرینات و پس از بازی ها با هم تیمی هایش است .

 

دنیس باید از تک تک دقایق بازی اش استفاده کند . من قصد داشتم روز یکشنبه ( مقابل ساوتهمپتون ) به او دقایقی بازی دهم اما پس از مصدومیت استفان لیختشتاینر من نتوانستم به او فرصتی دهم  . او میتواند مقابل بورنموث فرصت دیگری داشته باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.