پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: از رسیدن به فینال خوشحالیم اما بهترین بازی ما نبود

کد خبر : 87903  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 اسفند 1397
کاپیتان دوم در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز - پس از اعتراف جرارد پیکه مبنی بر ظاهر نشدن تیم در سطح مورد انتظار خود مقابل رئال مادرید، سرجیو بوسکتس نیز به این موضوع اعتراف کرد که تیم نیمه اول دشواری را مقابل رئال مادرید گذراند.

 

بوسکتس با ابراز خوشحالی از حضور تیم در فینال جام حذفی برای ششمین سال متوالی درخصوص بازی گفت:

هم اکنون در یک فینال حضور داریم و 25 می بازی خواهیم کرد. اینکه به صورت پیاپی به فینال رسیده ایم بیانگر دوران خوب ما است.

 

یک پیروزی دیگر برای نسل شما در برنابئو؟

خیلی از بازیکنان نسل ما دیگر در تیم حضور ندارند اما بازیکنانی که باقی مانده اند و کسانی که اضافه شده اند دارند به این روند ادامه می دهند.

 

بوسکتس درخصوص دشواری بازی در برنلابئو نیز گفت:

بازی در برنابئو نهایت دشواری را دارد. عملکرد تیم در سال های اخیر در جام حذفی در بهترین سطح بوده و نمی توانیم انتظار چیز بیشتری را داشته باشیم.

 

بوسکتس در اشاره به سطح بازی و عملکردی تیم نیز گفت:

این بهترین بازی ما نبود. آن ها در مالکیت توپ بهتر کار کردند و کار برای ما جهت همکاری تیمی سخت شده بود. آن ها به محوطه جریمه ما رسیدند اما نتوانستند گل بزنند. وقتی که سهل انگاری می کنید چنین اتفاقاتی رخ می دهد. این یکی از بازی های ما در الکلاسیکو بوده که در آن خیلی اذیت شدیم و توپ را نداشتیم.

 

لوئیس سوارز؟

مهاجمان با گل زنده اند. اگر موقعیت نداشته باشید نگران کننده است. سوارز در دفاع و حمله تلاش می کند و این خیلی مهم است و می دانستیم که دوباره گلزنی خواهد کرد چون یکی از بهترین مهاجمان جهان محسوب می شود.

 

الکلاسیکوی شنبه؟

با وضعیت روانی خیلی خوبی وارد بازی خواهیم شد اما زمانی که بازی شروع شود وضعیت متفاوت خواهد بود. آن ها سه شنبه در لیگ قهرمانان بزی دارند اما ما بازی نداریم. ما باید خودمانر ا آماده کنیم چون بازی مهمی در راه فتح لالیگا خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.