پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عوارض تمدید جوردی آلبا !

کد خبر : 87932  |  زمان ارسال : جمعه 10 اسفند 1397
جوردی از نداشتن تهدید مطمئن است

اختصاصی بارسانیوز - روز گذشته باشگاه بارسلونا رسما تمدید قرارداد 5 ساله جوردی آلبا را اعلام کرد تا جوردی تا 34 سالگی بتواند در بارسلونا بازی کند که بدون شک این مدافع اسپانیایی با این تمدید، تضمین نداشتن رقیب را نیز دریافت کرده به صورتی که می تواند در برنامه خرید بارسلونا در پست دفاع چپ تاثیر بگذارد.

 

پس از ترجیح داده شدن میراندای 18 ساله در تیم جوانان به کوکوریای 20 ساله در تیم دوم در تابستان قبل، می توان گفت که کوکوریا اولین قربانی جوردی آلبا بود که هم اکنون هر بازیکن دیگری برای نیمکت نشنی او را بپذیرد.

 

درحالی که باشگاه به دنبال رساندن میراندا به ترکیب تیم اصلی طی فرایندی چند ساله است اما میراندا در 18 سالگی در اولین فصل حضور در تیم اصلی نتوانست انتظارات والورده را برآورده کند و از این رو مدیران در صورت خرید یک مدافع چپ به دنبال بازیکنی باتجربه با پذیرش نیمکت نشینی آلبا به جای مدافعی نامدار خواهند بود.

 

 

درحالی که جذب مهاجم، مافع چپ و یک مدافع میانی در دستور کار بارسلونا در تابستان پیش رو قرار داردف به نظر نمی رسد باشگاه اقدام به جذب مدافعی بزرگ و نامدار همچون مندی کند تا جایگاه آلبا به خط بیافتد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.