پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شعار شرم آور هواداران رئال در قبال پیکه

کد خبر : 87939  |  زمان ارسال : جمعه 10 اسفند 1397
شب بی ادبی سانتیاگو برنابئو

اختصاصی بارسانیوز - پس از گزارش شب گذشته ESPN مبنی بر حرکت نژاد پرستانه گروهی از هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در قبال عثمان دمبله با صدای میمون به هنگام دراختیار داشتن توپ، هم اکنون دوربین های Golazo de Gol اسپانیا صحنه شرم آور دیگری را در برنابئو شکار کرده اند که مبنی بر توهین به جرارد پیکه می شود.

 

جرارد پیکه که پس از دو اظهار نظر پر سر و صدا خطاب به باشگاه رئال مادرید قبل از برگزاری بازی اعلان جنگ کرده بود، در حین بازی ضمن مواجه شدن با سوت هواداران تیم میزبان با شعار شرم آور آن ها نیز مواجه شد و مجددا به شکیرا و خانواده او یعنی فرزندانش توهین کردند.

 

پیکه در کنار شعارهایی چون "پیکه حرامزاده، اسپانیا کشور توست" و "پیکه تو قادر به نفس کشیدن نخواهی بود" با توهین و فحاشی های شرم آور خطاب به شکیرا و بچه های خود نیز مواجه شد اتفاقاتی که البته برای پیکه در برنابئو تازگی نداشته است. 

 

پیکه قبل از برگزاری بازی برگشت اعلام کرده بود که بهانه رئال مادرید برای دراختیار داشتن 24 ساعت فرصت استراحت کمتر نسبت به بارسلونا معنایی ندارد چون در بازی رفت لالیگا در شرایطی که رئال مادرید 24 ساعت بیشتر استراحت کرده بود با نتیجه 5-1 شکست خورد. پیکه همچنین درخصوص انتقاد رئال مادرید از داوری نیز گفته بود که رئال مادرید همیشه از داوری انتقاد می کند و خوش شانس هستند که در سایر رشته ها چون هاکی تیم ندارند چون در انجا نیز انتقاد می کردند. پیکه همچنین اعلام کرده بود که چرا رئال مادرید وقتی از داوری در دربی مادرید سود برده بود حرفی نزد.

 

با این اظهارنظرات انتظار می رود که پیکه در بازی فردا نیز با خشم برنابئو مواجه گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.