پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسانه های فرانسوی : نیمار , مسی پاری سن ژرمن !

کد خبر : 88009  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اسفند 1397
رسانه های فرانسوی میگویند رفتار مسی روی نیمار تاثیرگذاشته است و او از هم تیمی جوان تر خود حمایت میکند . کاری که روزی مسی در حق نیمار میکرد !

اختصاصی بارسا نیوز - پاری سن ژرمن در تابستان 2017 اقدام به جذب نیمار از بارسلونا کرد . با این حال آنها دست از خرید ستاره ها برنداشتند و در قدم بعدی اقدام به جذب کیلیان امباپه از موناکو کردند .

 

اما سپس سوال این بود آیا 2 ستاره در چنین سطح بالایی میتوانند کنار هم بازی کنند . سوالی که البته حالا رنگ باخته است زیرا آنها یکدیگر را تحسین میکنند .

 

در فرانسه به خصوص نگران این مساله بودند و اینگونه گفته میشد که آنها میترسیدند قهرمانی امباپه در جام جهانی روی نیمار تاثیر بدی داشته باشد . با این حال اما آنها خوشحال هستند زیرا نیمار به تمجید از هم تیمی جوان خود پرداخته است و این کار نیمار را با رفتار مسی در بارسلونا مقایسه کردند .

 

نیمار در مصاحبه با DAZN در مورد امباپه گفت :

او آرام , خوشحال و سرشار از لذت و سرگرمی است . البته او هنوز جوان است و چیزهای زیادی را تجربه خواهد کرد . به نظر من او یک پدیده است و میتواند حتی بزرگتر از چیزی که اکنون است نیز بشود . او بدون شک یکی از بزرگترین نام های فوتبال جهان خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.