پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : والورده پیروزی در الکلاسیکو را از آزمایشگاه خودش آغاز کرد

کد خبر : 88011  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اسفند 1397
یادداشتی از Luis F. Rojo - سایت مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - وینیسیوس جونیور چهارشنبه شب برای نلسون سمدو زندگی جهنمی ساخت . این برزیلی بارها و بارها دفاع بارسلونا را بهم ریخت و اگر به خاطر عدم تمرکز او نبود شاید نتیجه متفاوتی رقم میخورد . با توجه به این اتفاق بود که والورده در خط دفاعی تیمش تغییرات لازم را اعمال کرد . والورده روز جمعه در آخرین جلسه تمرین اقدام به نمایش یک فیلم برای آموزش نحوه بستن فضاها و جلوگیری از تکرار اشتباهات چهارشنبه کرد . آنها همگی در موردش بحث کردند و در نهایت یک راه حل پیدا شد .

 

سرجی روبرتو ( راه حل بود ) و به سمت راست خط دفاعی بازگشت اما او برابر رئال تنها نبود و از سوی جرارد پیکه نیز به خوبی ساپورت میشد . همچنین همه تیم به دفاع کمک کردند و نقش راکیتیچ و بوسکتس نیز زیاد بود . یک کار تیمی خوب باعث شد تا فضاها به روی وینیسیوس بسته شود . این فشار به ویژه در نیمه دوم بسیار کلیدی بود .

 


والورده پیروزی در الکلاسیکو را از آزمایشگاه خودش آغاز کرد

بارسلونا در حملات خیلی راحت بازی کرد . آنها لحظاتی بسیار آسان داشتند اما برای رئال راحت نبود . برای مثال میتوان به روبرتو و راکیتیچ اشاره کرد که کاسمیرو , واران و راموس مهار کردند .

 


آیا این بهترین بازی فصل پیکه بود ؟

بدون تردید . این مدافع در هفته های گذشته عالی بوده است . درست است که او نیز گاهی اوقات مشکلاتی داشت اما در بازی شنبه بسیار خوب بود . او کارش را بسیار عالی انجام داد و همه کاری هم کرد . او بسیار منظم , در هوا نیز بی نظیر بود و چندین شوت را مسدود کرد و بارها توپ را دور کرد .. این اجرای او بود . مهمترین نکته این بود که او این عملکرد را در ورزشگاهی پیچیده به نام سانتیاگو برنابئو انجام داد . در این بازی ارزش کار او دو برابر است .

 


آیا بارسلونا در برنابئو از نیوکمپ بهتر بازی میکند ؟

توضیح فرم بارسلونا در استادیوم رئال مادرید کمی سخت است . این موضوع جدیدی نیست بلکه سال هاست آنها در برنابئو برنده میشوند . آنها برنده بزرگ بازی شنبه شب نیز بودند . قبل از آن نیز چهارشنبه شب با 3 فرصت گلزنی موفق به زدن 3 گل شدند . با این حال بارسلونا شنبه شب کمتر گل زدند . بارسلونا در مادرید احساس راحتی میکند و ترس آنها ریخته است . در حال حاضر نیز آنها آرام هستند . مطمئنا حتی بهتر از نیوکمپ !

 


آرتورو ویدال در 20 دقیقه بهترین نمایش خود را اجرا کرد

او دقیقه 71 به جای آرتور ملو که او هم عملکرد عالی داشت به میدان آمد . ویدال قدرت زیادی به خط هافبک بارسلونا داد . چیزی که بارسلونا به آن نیاز داشت . تکل های کلیدی که جلوی حملات رئال مادرید را میگرفت .

 


بازی آرام برای تراشتگن

این خیلی بیشتر از چهارشنبه بود ( تهدید کمتری روی دروازه بارسلونا وجود داشت ) . مادرید یکم حمله کرد و موقع فرصت گلزنی هم خیلی بد کار کردند . در حقیقت دروازه بان آلمانی با شوت هایی ضعیف مواجه میشد و شب نسبتا آرامی داشت .

 


لنگله زوج ایده آل پیکه

مدافع فرانسوی در سطح عالی کار کرد . او همکاری درخشانی را با پیکه شکل داد . در هوا خوب بود و در مسدود کردند شوت های رقیب عالی کار کرد . شنبه شب او چندین بار شوت های مادرید را مهار کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.