پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: رویایم در بارسلونا تحقق یافت هرچند که هر بازیکنی بازی در را رئال را دوست دارد

کد خبر : 88022  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اسفند 1397
نیمار انتقال به رئال را رد نکرد

اختصاصی بارسانیوز - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه که تنها چند ماه پس از ترک بارسلونا به رئال مادرید و حتی بازگشت به بارسلونا لینک شده، در گفت و گو با تلویزیون برزیلی Globo درخصوص آینده خود پاسخ داد.

 

نیمار با اعلام اینکه به رویای خود جهت بازی در بارسلونا رسیده، انتقال به رئال مادرید را کاملا رد نکرد و آن را آرزوی هر بازیکنی دانست.

 

نیمار درخصوص انتقال به رئال مادرید گفت:

رویای من پیش از این محقق شده و همه می دانند که هدف من بازی در بارسلونا بود. رویای من همیشه بازی در بارسلونا بوده و از زمان بچگی این آرزو را داشتم. اما رئال مادرید نیز یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است و هر بازیکنی می خواهد در آن بازی کند اما من در حال حاضر در پاریس هستم و خیلی خوشحالم و از وضعیت خود راضی هستم. اما هیچ کس نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

من دارم این را نمی گویم که می خواهم به رئال بروم، صبر کنید، آرام باشید، رئال باشگاهی بزرگ است و هر بازیکن باکیفیتی دوست دارد پیراهن رئال را برتن کند. زندگی فوتبالی خیلی سریع است و هیچکس نمی داند که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد و مسایل در لحظات غیر منتظره رخ می دهد. در حال حاضر در پاریس خوشحالم و اگر امروز از من بپرسید به شما می گویم که فقط به پاریس می نگرم. نمی خواهم پاریس را ترک کنم اما همه چیز می تواند خیلی سریع عوض شود. در طی سه ماه کسی نمی داند چه رخ خواهد داد، بحث باز بودن بازار نیست بلکه بحث رئیس است که چه می گوید. گاهی اوقات بازیکنی راهی ندارد که البته درخصوص خودم حرف نمی زنم و یک مثال بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.